Spennende Teppe – Strikkeoppskrift

Designet av Ellie Jones

 

Tenk deg dette: Et stort fargerikt og flott teppe strikket på pinne 2,5 mm i tynt sokkegarn (typ 400 m/100gr)…..!
Det hadde blitt råflott! Eg har faktisk et påbegynt Dominoteppe i Opal på pinne 2,00!! Jadda….garantert at det aldri blir ferdig, men det eg har strikket er jo såååå fint! (Fant ikkje bildet nå i farten da).

Dette teppe her er absolutt et eg kunne satt i gang med, det er jo sååå lekkert! Dessuten er det jo superkult med trekantet lapper! Det har eg faktisk ikkje prøvd meg på før! For å ha kommet i mål med et teppe som dette måtte eg ha: Nr 1) Samlet alt eg har av deilig sokkegarn i riktig tykkelse (altså 400 m/100 gr). 2) Måtte ha reist til ei hytte (helst alene) på fjellet eller ved sjøen uten tilgang til internett! Da først hadde det vært et håp om å få det ferdig…

 

 

 

Designet av Ellie Jones

 

Nytter ikkje å sette i gang med et teppe som dette når den kreative hjernehalvdelen nesten konstant jobber på høygir og nye ideér popper opp hele tiden…Uansett, oppskriften må eg ha, for selvfølgelig må eg teste ut dette!
Er jo kjempefint! ♥

 

TRIANGULUM BLANKET
Bildene over
Str? Så stort/lite som du vil

 

 

 

* * * *

 

 

 

I dag blir det montering, montering OG montering + Badeand Nr 7 skal på perlebrettene! Dvs at hele søndagen er okkupert, før eg helt forsvinner inn på Hobbyrommet må eg koke ei gryte med Ingefær Shot! Har vært uten siden fredag og det kjennes nå….Nå har eg drukket dette siden januar`18 og kommer aldri til å slutte –
Det har som sagt gjort underverker for min kroniske kvalme!

Ser ut for at det skal bli en fin værdag, har virkelig vært kaldt et par dager så eg vet ikkje hvor lurt det var å plante sukkererter forrige uke!?? Vanligvis er det langt over jorda etter ei uka…*sukk*…satser på at solen og de 14 gr i dag lurer de litt over jorda 🙂 Blir nok en tur eller 5 innom noen gartneri den neste uka eller så,
nå må eg få i hus litt blomster!

 

 

LAG DEG EN FIN SØNDAG
OG NYT DEN!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. God søndag♥️
      Tepper på pinner og kroker er det mange av. De blir ferdige til slutt (når jeg jobber på dem )
      Sover med mitt teppe hver natt. Jeg kan ikke fordra dyne..

Siste innlegg