Spre litt MAGI i en Tøff Hverdag

Reklame | Du Store Alpakka - House Of Yarn

 

Det å lyse opp i en tøff hverdag for noen må jo være noe av det beste man kan gjøre? Du bidrar på den måten til både smil og glede, om det bare er for en liten stund, ja så er det verdt det. Ikkje minst gjør det også godt i eget hjerte fordi du har bidratt til å spre litt magi Magi er noe ingen kan få nok av og noen ganger trenger man mer magi enn ellers. Eg “kjenner” en person som trenger all den magien som kan lages
og alt tryllestøv som finnes i verden

Fordi eg vet med sikkerhet at denne personen elsker Unicorn har eg valgt å kalle dette prosjektet for nettopp det Kanskje du også kjenner en person som kunne trenge litt tryllestøv? Da syns eg du burde laget ditt eget Unicorn-Prosjekt og bli med! På veien kan du kose deg med deilig garn (etter eget ønske) og bare nyte vissheten om at du gjør noe som betyr mye for en person du bryr deg om.

 


Da eg bestemte meg for å gjøre dette her var eg ikkje i tvil om hvilket garn eg skulle kose meg med!! Etter at eg strikket DISSE SOKKENE hvor eg la min elsk på Garnet STERK så det var en kjapp deal kan du si! Eg har også blandet inn ett nøste med deilig gul FAERYTALE for å få litt av den fluffy følelsen som dette prosjektet trenger En Rosa Sløyfe BLING var absolutt på sin plass og den sølvfarga BLING har eg fra de forrige sokkene eg strikket

 


For å få den Unicorn effekten eg ønsker har eg valgt disse fargene i STERK:

Gul 855
Lilla831
Turkis 834
Hvit 851
Rosa 826
Rosa 825
Gul Faerytale 776

 

STERK får du i så mange flotte farger at det å plukke ut bare noen ER vanskelig! Du får også Sterk i både Tynnere og Tjukkere kvalitet, så da er det jo bare å velge det som måtte passe til ditt prosjekt

 


Du kan trykt si at lykkefølelsen var komplett da det tikket inn en melding i ettermiddag at pakken var klar for henting nede på butikken! Passet så fint at Dib da var ute og kunne plukke den med seg hjem! Absolutt ikkje den verste pakken å få på en fredag, eg mener: Dagen og resten av helga må jo bare bli helt konge for min del! Jepp, nå skal eg seriøst KnuseKose meg Tja, da er det vel bare å rigge seg godt til rette og få gang! Hmm først må eg finne ut hvordan prosjektet skal strikkes og ikkje minst HVORDAN eg skal bruke fargene!! Som vanlig har eg jo en mening (Et bilde!) av hvordan det må og skal bli, men endringer kan jo forekomme.

Før eg helt kaster meg over herligheten skal me ha oss litt mat! Her blir det lasagne,
salat og hjemmelaga hvitløks brød – JAMMY! Eg er SULTEN!!

 

 

 

 

SKAP DEG EN MAGISK FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg