Sprek og flott jakke – Veldig store Størrelser

Designet av  Joji Locatelli

 

Kjenner på det nå, at eg angrer.…Alle de flotte hespene med flerfarget garn eg har hatt…Alle som en er gitt bort/solgt opp gjennom årene.…Syns de hespene var så vanskelige!?! Helt greit å strikke sokker, men noe annet? Vanskelig…er eg helt tullerusk?? Når man samler på slike hesper blir det ofte (i allefall for meg): Å den var fin, den må eg ha! Eg kjøpte aldri mange i samme farger…Ser nå at eg burde ha gjort nettopp det…sukk

Vel, hvis du sitter å ruger på mange flotte fargerike hesper: Her er jakka du bør strikke! Joji Locatelli har designet den perfekte jakken for akkurat dine hesper! Hun har strikket den i “fade” teknikken (Selvfølgelig kan du strikke den ensfarget) og de som kan det sier at det er easy fix.…vett`nå ikkje det då!
Uansett, det er håp for dine hesper også, om du vil 🙂

 

 

 

Designet av  Joji Locatelli

Designet av  Joji Locatelli

 

Strikkefastheten på herligheten er 26 m/ 37 row så strikk en prøvelapp for sikkerhetsskyld 🙂 Den strikkes sømløst Top Down, bare velstand ser du! Årets fineste jakke så langt! ♥

 

LA PRAIRIE
Bildene over
Str fra 87 cm til 180 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

Søndag og Morsdag 🙂 Det må eg si; Var mer stas med en så dan dag da ungene var små, lenge siden de kom krypende opp i senga mi med frokost på brett som de hadde laget til og noen ganger etterlagt kjøkkenet i “ruiner”, men akk så koselig! Amira var først ute i år og en koselig Snapchat fra sengekanten blir satt pris på, Dib der i mot sover ennå. Eg? Vel, eg sitter her å tenker at en tur hadde vært fint i dag og i såfall vet eg akkurat hvor eg vil gå 🙂 Det er IKKJE meldt regn i dag, men likevel så hører eg at det drypper ute?? Blir nok en fin tur uansett, du kan i så fall bli med via Snapchat 🙂

 

 

 

HA EN FIN SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg