Spreke Sokker på en litt anderledes måte

Designet av Zsuzsanna Orthodoxou

 

Det er mange måter å strikke sokker på, er ikkje bare opp eller ned. Snedig måte på disse, ja det er nesten så eg bare MÅ prøve! Kule sokker uansett måte og eg digger fargene – Sommersokker, det er nå sikkert!

 

 

 

Designet av Zsuzsanna Orthodoxou

 

Deler av disse sokkene skal nemligen strikkes frem/tilbake 🙂 Garnet er vanlig tynt sokkegarn, i min profil får eg opp Arwetta f.eks – Dvs du kan bruke alt av sokkegarn som er på ca 400 m/100 gr. Strømpepinnene må jo stå i stil og da velger du 2,00 mm/2,25 mm – Ganske så perfekt derane altså!

 

VALORIE SOCKS
Bildene over
5 størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

Ingen tvil om at det er VÅR, er forsatt bittelitt nattefrost, akkurat nok til at eg får et kjølig soverom, men varmt nok på dagtid slik at tynn jakke er nok 🙂 Det liker eg! KJENNER det godt på kroppen at eg raste rundt i ulendt terreng på jæren i går! *Deilig* I dag blir det hviledag med litt klevask og en tur til legen,
i morgen er det nok ut å gå igjen vil eg tro 🙂

Ellers går det virkelig fremover på strikkeprosjektet mitt, straks klar for å strikke ferdig ermene! Skal litt dill på dette prosjektet som eg ikkje kan fikse før hele greia er ferdig! Sånn avsluttningsvis kan eg jo fortelle at eg sovnet FØR eg eg traff puta i går og sov i hele 9 timer! Klokka fortalte meg at søvnen var av ypperste kvalitet 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT MANDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg