Stålkontroll i kaoset + Glade Farger!

 

Hviledag my ass! Det endte opp med at eg kjørte å tok helgehandelen alene i dag, så da ble det litt lenge tur ut enn først planlagt…Fant ut i går kwell at eg måtte ha noe på Ikea i dag…Arggg…Måtte få lette litt i den ene kroken her på Hobbyrommet slik at eg f.eks kunne ta ut skuffene i kommoden uten å måtte demontere halve rommet…Jadda, eg skulle også søkt byggetillatelse for å flytte ytterveggen et par meter…Eller, så må eg kvitte meg med garnet og bruke hyllene til noe annet…ELLER eg kan tømme/kaste innhold i alle Kallaxhyllene inne på den ene boden og flytte garnet dit….! Ikke sant!?! Nå trooor eg der i mot at eg har klart å “redde” situasjonen for ei stund, men du vet...Med julen for dør så kan det fort bli kaos igjen…sukk

 

 

 

Ser ikke så gale ut her nå, men her har eg fått ut alt “skrotet” (Alt boss og ting som faktisk kan ligge
i garasjen..) Kjøpte meg en til Råskog, en sånn rommer ganske mye så da fikk vekk litt av det som står oppe på garnhylla, litt er bedre enn ingenting!

 

 

 

Sånn! Nå fikk eg også bort alle Poscatusjene fra veggen, ergo litt frigjort plass!
Tidligere var det…

 

 

 

…denne svære kurven som sto der den nye Råskog står, og da kunne eg ikkje dra ut skuffene i kommoden….PUZLESPILL!! Tømte hele kurven og fikk ryddet på plass rotet som var samlet der, nå rommer den alt av ulltøy og annet turtøy! Ååå ja, her i huset har me skapproblemer! EN person i denne heimen har uanstendig mye klær….og eg har kun ei hylle og 1 skuff til mitt..Da må eg finne på finurlige løsninger 🙂

 

 

 

Hadde turskoene mine under skrivebordet, nå satte eg alt bak døra sammen med yttertøyet(tur) 😀
Ååå når vaskerommet er fikset skal eg ha MINE egne knagger + ei hylle der til å henge tøy som dette +
sette tursko der ute, men enn så lenge altså…⇑

 

 

 

Som sagt altså, eg var på Ikea en kjapp tur (inn og ut på under 30 min!) Fikk med meg at der var det jul Ho Ho Ho Nille kan bare gå å legge seg, skal du ha nye (litt spesielle) kakebokser, vel...da svinger du innom Ikea! Disse er 2-pk og eg syns det var en fin pris i forhold til mange andre kakebokser eg har sett. Den store der skal brukes til Risboller og stå i kjøleskapet. I fjor måtte eg nemlig kaste den andre firkanta boksen eg brukte til det…Ali hadde smadret den i garasjen

 

 

 

Ellers hadde de utrolig mye fint DILL & DALL til Jul, akkurat sånne ting som eg elsker å ha i hus! I år skal eg lage…ehee…var det 5, 6 eller 7 kalendere tro…!? Hmmm har planer om å sende 2, eller var det 3!?? Uansett, EN av de kan du vinne her inne, så hiv deg rundt og bli med!

Det dummeste eg gjorde i dag, sånn i halv 3 tiden var å kjøre til Sandnes.…Er du lokalkjent vet du hva som skjer da! Hekkan, et rush fra ville hele...! Ville ut på IMS for å kjøpe Dumplings…selvfølgelig hadde de ikke de eg var på jakt etter…Ååå. Svingte innom til ungene på Elkjøp og Amira fikk bestilt Vinyl og sånn til Cricut`n og når eg går til kassen så ser eg noe!?!? ALDRI før har eg sett de sååå store! Det var kun en person som ramlet ned i hodet mitt dag når eg så dette, eg nappet med meg 2 stk og nå snart skal eg pakke de og i morgen går pakken i posten! En aldri så liten HverdagsOverraskelse der altså! Woop Woop!

Ok, fredag kwell, må komme meg litt halvtidlig i seng; Strikkefestival i morgen og da må eg jo tidlig opp!! Sånn helt egentlig kunne eg tenkt meg å bare vært hjemme å slappet av, men så kom eg på at der kan eg garantert finne noe dill og dall som eg kan putte i kalenderen eg skal gi bort! Finner sikkert noen godbiter i garnhyllene også 🙂 JuHuuu Å nei, EG trenger ikke garn…tror eg!?!

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

7 kommentarer
          1. Ahaa tenkte det var de du tenkte på hehe Det stivner kun i hullet, noe som egentlig skjer mens eg maler og da er det ikke så lett å lukke de skikkelig. Neste gang de brukes vipper eg bare ut de små “proppene” Selve malingen er like fint…Men pga deg har eg nå tatt skalpellen, tømt hullene og lukket lokkene…OCD`n kicket inn….pga deg haha

    1. At jeg aldri har klart å komme på at jeg kan feste de små kurvene på tralla. Utrolig hva du lærer oss som følger med på hva du driver med og “gransker” bilder. Tenker en får bli med ut i tralla i stua også. Har noen på lur som ikke kom opp på veggene. Lett å finne saks, linjal og blyant som ellers svever rundt på bordet.
      Klem fra Liv

Siste innlegg