Stilige sokker fra den kuleste dama!

Designet av Nicola Susen

 

Eg elsker måten Nicola Susen designer på! Her skal ingen utelates og alt er strikket etter den kroppen du har
og IKKJE den kroppen det forventes at du skal ha! Hennes design er freshe og “klare”, med klare mener eg…hmm..hvordan forklare? Vel, hun strikker nesten utelukkenden i Wollmeise og bare av den grunn blir alle linjene
i designene veldig klare, eller tydelige er vel mer riktig og til slutt blir det bare så rent og pent, skjønner? Du MÅ ta deg en tur innom HER å se på alle de deilige jakkene og genserene, ja og alt tilbehøret hun også har designet!

De sokkene hun har designet ser ut som de ER formstrikka til en hver fot,
de sitter garantert godt på foten!

 

 

 

Designet av Nicola Susen

 

Bare se hvor lekker denne ble når den kom på foten! Ang garn sier hun også at sokkene fint kan strikkes
i Arwetta, Zauberwool og Opal – Absolutt og helt i mi gate 🙂

 

TREPPENVIERTEL SOCKS
Bildene over
Str S – M – L – XL

 

 

 

 

 

Designet av Nicola Susen

 

Helt nytt design og disse går rett i ønskeboksen min over ting eg bare må strikke!
Skikkelig stilig sokk som ser veldig god ut!

 

STRANDTREPPE
Str XS – S – M – L – XL

 

 

* * * *

 

 

Endelig skinner sola! Det trengs nå etter noen dager med mye regn! Har fått tømt ut av de få pottene eg har uten drenering (ja eg vet, helt idiotisk) og håper det som bor i pottene overlever 🙂 Ellers så smiler alle blomstene
og frøene har skutt i været 🙂 Helt greit med regn når det bare regner og ikkje pisker ned sammen med stiv kuling.

Ååå eg har gledet meg til i dag!! Tidligere i uka fikk eg bestilt krabbe til i dag og den skal eg ut å hente en gang etter kl 12, håper bare at eg får litt reker borte på brua også! Ali liker ikkje krabbe lenger og fortrekker reker så eg krysser fingrene. Ja eg vet, eg burde vært der borte tidlig, men det får eg ikkje til så eg får heller bare håpe. Skal sjekke nede i havna også, kanskje de har på båtene i dag 🙂 Liker best å kjøpe reker samme dag som de skal spises så det var heeelt uaktuelt å kjøpe reker på Kiwi på torsdag!! Må innom en kjapp tur på apoteket også,
klarte jo å glemme noe på torsdag så ja, da må det fikses.

Ellers, sånn på strikkefronten? Vel, Milo er i allefall in love med det nye teppet og ruller seg rundt i det og virkelig koser seg! Eg gir han noen dager og såå legger eg teppet i den nye senga og satser på at han skjønner poenget! Fikk da lagt opp til nytt prosjekt i går og strikket en HEL runde før eg lag meg! WOW! hahahaha Neida, ble sittende her å skravle med Amira da vettu, klikke litt på Pc og snuser på diverse på tv etc. Vil tro det kanskje blir noe mer strikkings i kwell for eg skal hente mor mi også når eg fyker ut etter krabben 🙂 Blir koselig det 🙂 Men du?

 

 

KOS DEG OG HA EN
TRIVELIG LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra ei sulten Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Kjøpte mønsteret til de sokkene for en del år siden.Synes de er så fine.Har ikke rota meg til å strikke de enda,meeeen kommer tid kommer råd. Må vel snart ta meg sjøl i nakken og fylle opp sokkeskuffa mi.Det trengs,kan man jo trygt si,haha!

Siste innlegg