Store eller Liten? -Oppskrift

Designet av Ludmila Shabalina

 

Alltid kjekt med et par nye vesker nå når våren kommer, spesielt vesker som er gode å ha f.eks strikketøyet opp i. Skulle hatt ei knaggrekke med en sånn 5-6 av disse hengende ute i gangen eg, i hver og en av de skulle eg hatt “ToGo”-Prosjekter 😀 Ikkje minst kan jo dette fort bli en lekker gave

 

M SIZE BAG
Bildet over
Str ca 34 cm X 38 cm

 

 

 

 

 

Designet av Ludmila Shabalina

 

Når sommeren virkelig er på plass er det nok sikkert behov for ei noe større veske? Foruten strikketøy kan du nå putte opp i: Et håndklede, solkrem og vannflaske—-> Rett på stranda!

Disse veskene + flere i samme stil som du finner inn på designerens profilside er heklet i Denne Type Polyester snor. Eg har aldri prøv det, annet enn tilsvarende i bomull. Kan tenke meg at polyester er greit i forhold til tørketid om den skulle bli våt eller trenger et skyll etter stranda – Dessuten skal det vel litt til for å slite den ut? Fristet faktisk å prøve dette her! Til den minste veska trenger du ca 180 m og den store ca 350 m

 

XXL BAG
Str 52 cm X 41

 

 

* * * *

 

 

 

I går var jo Ali ute å malte litt rundt omkring fordi sola skein og det var fint vær, selv mente eg det var for kaldt til
å male? 6 gr er det liten varme i, men eg fikk nå i det minste plantet begge brettene med mini stemor som Ali plukket med seg fra butikken på fredag. I går kwell fikk eg skikkelig frost i meg da eg la meg, å ja vinduet var åpent, men eg var ikkje forberedt på 0 gr ute! Blir ikkje mer enn 5 gr i dag….og på fredag skal det bli minus!
DET er nødt for å være en aprilspøk?? Ikkje det?

I dag kjenner eg at det er påkrevd med en hviledag….sååå sliiiten i kroppen! Eneste som er avtalt er å kjøre mor mi til fotpleie i ettermiddag. Det tar en times tid så mens hun sitter der tenker eg å shoppe mer til DETTE PROSJEKTET. Har fått mail nå og eg kan få levert tingene i helga 😀 Det blir bra!

 

 

LAG DEG EN
GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbdille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Skikkellig lekre vesker, ja 😀 Hadde vært fint med en stor, gul på stranda. Helst plassert oppå noe, eller der det ikke er sand 🌞😍

Siste innlegg