Strikk deg en Avslappende Kjole!

Designet av Erica Knight

 

WOW!! Snakk om å ramle over en skikkelig Go`bit ♥ Den ser jo skikkelig digg ut og her kan du virkelig slappe av og nyte dagen med denne på deg! Strikk den i en favorittfarge og du flytter rett inn 🙂 Den ser bare så helt perfekt ut og virkelig en kjole som er en livsnyter verdig 🙂 *humrer*

 

Designet av Erica Knight

 

Orginalt strikkes den i DETTE GARNET, spennende! Kjenner ikkje til det, men det er jo litt tjukt så selv om kjolen er lang kan jo dette går ganske så fort! Til den største størrelsen trenger du 10 hesper.

 

DOWNHILL
Bildene over
Fra 94 cm til 124 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

Ahaa mandag kwell og snart helg – Igjen! haha Det gikk supert å sitte på med Dib i kwell, ja det går som det suser rett å slett-Han er i allefall ikkje redd og det er jo litt bra, men han har HELDIGVIS veldig respekt for fartgrensene! Han vurderer å ta en kjøretime på Trafikkskolen nå snart for å få en feedback på hvordan han kjører og det kan jo bli spennende! Han kjører jo automat med vår bil så me må snart ta noen turer med Amira sin bil som er manuell bare sånn at han får prøvd siden han skal ta lappen på gir. Tror dette kommer til å gå helt flotters eg, har i allefall ingen problem med å kjøre med han og er sååå glad for å være over den kneika hvor eg sitter å bremser i gulvet

Vettu? Eg er litt, nei eg er GANSKE sjokkert over å se/lese hva noen kan gjøre for å bli sett! Det er ganske skremmende og eg fatter det ikkje. Kunne veldig godt tenkt meg å skrive om det, men vet ikkje om eg orker for å være ærlig. De eg i så fall hadde ønsket å nådd ut til ville aldri hørt/lest likevel…Skremmende sier eg bare! Kan jo ganske enkelt spør deg f.eks: Hva hadde du solgt sjelen din for? Tenk litt på det og eg er ganske sikker på at flesteparten til slutt kommer frem til at SJELA, nei hekkan heller, den er jo slettes ikkje til salgs! Der er eg enig
og derfor er det så frustrerende se at personer bare legger den ut på billigsalg og DRITER i konsekvensene *TRAGISK*

Jaja de om det, eg skal nå i allefall strikke på sokken min 🙂
Har du lyst å se hvor flotte melone mine er blitt? Ja eg luftet de i dag haha HER!

TAKK for at nettopp DU tok deg tid å besøkte meg

 

 

KOS DEG!

 

 

Go`klem fra ei litt Sjokkert Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg