STRIKK DEG EN HERLIG VÅR!

Reklame: Linde Garn/ House Of Yarn/ Selges på Nille

I går kwell, ja det var tidlig på kwellen altså, eg satt her å halvsov og var så sliten og trøtt. Da spinner ofte tankene og eg kom til å halvveis drømme om disse fargene eg nå har hatt ei stund på Garnrommet mitt…Mmm det er et skikkelig deilig garn, fargene er egentlig ikkje mine, men eg har fått virkelig sansen og det var grunnen til at eg plukket de med meg en gang eg var hos House Of Yarn 🙂 Snakk om å få VÅREN servert på et fat. Men du? Egentlig så er jo alle fargene mine!!! Ja dine også, hvem er de som sier at DEN fargen kan ikkje du bruke?? Hmm for noe tull, hvorfor sette begrensninger på noe som er for alle!? Vel, eg har i allefall bestemt meg for at eg skal ha noe i akkurat disse fargene (som ikkje er mine) og eg skal kos meg det eg strikker, så det så 🙂

Passet fint at eg i dag var tidlig oppe og fikk med meg soloppgangen! MAGISK!

Ingen protester her vil eg tro! Snakk om å flyte godt sammen og dette vettu, det skal bli noe skikkelig herlig, eg må bare….Først… Alltid, Må Bare!! Men nå Må eg Bare få ferdig DibHassan sin genser først og SÅ skal eg legge opp! Ble ikkje så mangen masker strikket i går, men satser på å få go`gang i dag! Har kun et par raglanøkinger igjen og så er det heldigvis ikkje så langt å strikke under ermene. Heldigvis føler ikkje han Dib for å gjemme rompa så genseren blir der med kort – Så greit liksom 🙂

Elsker ALPAKKA, elsker det og digger å bruke alpakka! Kunne hatt det både til trekk på puta og på dyna, ja eg digger det og dette garnet er intet unntak for å si det sånn! Sååå mykt og sååå soft! Deilig Deilig og de har det på Nille 🙂 Det er noe av det nye garnet som House Of Yarn kom med på våren i fjor så nå har garnet go`gjort seg nesten 1 år i mine hyller og NÅ skal det på pinnen! Woop Woop det skal bli så deilig ♥ Du kan ta en titt på fargene til AlpakkaUll HER og nesten gang du er en tur på Nille så anbefaler eg deg til å kose litt med det 🙂

Hvis du allerede er en av de som har gått amokk i Nille sine hylle, men ikkje helt vet hva du skal strikke så finner du hele 14 sider med GRATIS strikkeoppskrifter HER!! <—Beregnet på Nille sine garntyper! Må bare ELSKE det! EN annen ting, visste du at garnet fra Knit At Home er det samme som garnet på Nille? Derfor kan du fint mixe garntypene og Knit At Home finner du HER!

Skrev et par innlegg om Linde Garn i fjor, du kan lese de HER og HER!

Nå er det allerede en time siden eg tok bildene over og sola har stått skikkelig opp og eg begynner å våkne 🙂 Tror nok denne dagen blir bedre enn gårsdagen hvis bare ingen begynner å styre for mye rundt meg! Trenger ME-TIME!

Regner med at eg kjapt får ermene til Dib sin genser på tråder så da får eg prøvd den skikkelig på i dag og da er det bare å sette på serien eg har startet på å strikke i vei i vilden sky! Ja nå er eg annige for garnet over på bildene ligger formelig her å danser i glede av at det endelig skal i action!

 

KOS DEG OG HA EN
SKIKKELIG DRØMMEDAG!

 

Go`klem fra ei MegaOptimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg