Strikk deg en Juledekorasjon! -Gratis Strikkeoppskrifter

Designet av Tatyana Grigoryan

 

Det er mye “rart” som sammen kan bli fine ting, f.eks en gjeng med strikka sopp! Ja og nøtter! Start med en stor isoporring, eller en i bast, alt etter hva du liker best å jobbe med. Kle den f.eks helt eller delvis med mose. Putt ting du forbinder med høst/jul/vinter – ja alt etter som 🙂 Inni mellom kan du hekte fast litt sopp – Som du har strikket! Det blir litt rustikk og sååå koselig! Det er bare å hekte små ståltråder i og stikke de fast 🙂 Er også fint å bruke
i dekorasjoner på bordet, bare monter de med god avstand fra evn levende lys. De minste lyslenkene som de selger på Nille er jo supre å bruke. Det beste?? Du trenger KUN 1 meter eller 2 med garn,
dvs dette er muligheten til å bli kvitt alle smårester.

 

 

MAGIC MUSHROOM
Bildet over
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Tatyana Grigoryan

 

ACORN ACCOUNT

 

 

 

 

 

Designet av Tatyana Grigoryan

 

Nøtter som dette er jo også veldig fine å knyte på julegavene 🙂 Litt sånn extra for seg gjort innpakking 🙂
Hvis du tar deg en tur i skogen nå kan du supplere med noen ekte nøtter også 🙂 

 

A PRETTY BIG ACORN
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

Designet av Tatyana Grigoryan

 

Fluesopp er min favoritt! ♥ Tenk å hatt en dørkrans med kun det!?

 

 

AMANITA MUSCARIA MUSHROOM

 

 

 

* * * *

 

 

 

Vettu? I går kwell, eller, delvis natt når eg la meg fikk eg ikkje sove! Det skjer ALDRI at eg står opp igjen, men i natt sto eg opp 2 ganger!! Eg var såååå sliiiiten i går, men eg fikk ikkje sove!! Det var som om kroppen vibrerte og det var skikkelig kleint! Kom på i halv 2 tiden at eg hadde GLEMT å ta påfylling av smertestillende før natta så det var nok delvis skyld i det. Sto da opp, tok det, satt vel et kvarter på TikTok, gikk å la meg og sovnet etter hvert. Dager hvor eg ikkje får 1 min i fred/ro for meg selv er slitsomme, i går var en slik dag. Til tider ganske kaotisk!! Nå etter på skal eg går forbi rotet som ikkje er mitt (haha) og rett i dusjen og der skal eg stå lenge. Skal finne meg en digg pysj og tjukke sokker og før eg går ut av badet er det på med skylapper slik at eg kan gå rett til perlebordet og sette meg. Plugge i AirPod`a og sette på Podcast og blokke alt annet ute. Eg TRENGER det!

Det er en pakke på vei til meg og den kommer i dag!!! JuHuuu DET trenger eg i dag!! Dib skal hente den med seg på vei hjem fra jobb siden han har bilen 🙂 Åååå eg gleder meg MER enn en liten unge skal eg si deg!!
Du skal få litt sneak peek og såååå må du rett og slett bare glede deg til november MoHaaa
For det er DA det skjer! Woop Woop!

Men nå? DUSJ!

 

 

LAG DEG EN GOD DAG
DU OGSÅ!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg