Strikk deg et DEILIG sjal til 140 kr!

Designet av Ágnes Kutas-Keresztes

 

Bare for å ta garnet først for det er faktisk ganske så deilig! Eg har i mange år vært glad i Nepal fra Drops, ahaa et garn eg vet veldig mange elsker! Det er virkelig mykt og deilig. De siste “Nepal”-prosjektene eg har strikket har eg prøvd meg med Alaska i steden for som eg også syns er utrolig fint! Eg vet det ikkje er lettere, men eg syns det eg strikker av Alaska virker lettere? Det blir i allefall noe mindre kompakt for å si det sånn, så her kan du bare velge det du liker best 🙂 Uansett, både Nepal og Alaska koster kun 13 kr pr nøste så dette blir et billig sjal!

Eg bare falt for den brune flette midt på sjalet!

 

 

Designet av Ágnes Kutas-Keresztes

 

Dette er sjalet hvor du mixer dine favorittfarger, så ja, da blir det vel et godt og varm drømmesjal? Et godt og varm sjal som kan passe godt til de noe kjølige sommerkveldene som er spådd ut over sommeren

 

WHEREVER IT TAKES ME
En størrelse

 

* * * *

 

 


Som eg sa så sto eg jo veldig tidlig opp idag! Det var fin temperatur ute og ellers ganske friskt og herlig, men jaggu skal eg si at gradene steg! De steg STYGGFORT og før eg visste ordet av det satt eg her å svettet som en gris!! Det ble en sånn kompakt og klein varme og det var jo bare å få opp vinduer og dører! I det fjerne kunne me ane at det virkelig brygget seg opp til uvær så me bare kom oss i bilen og fikk hentet hjem helgekosen 🙂 Fikk i hus noen helgemiddager og masse is, om det er varm eller kald sommer spiller ingen rolle – Nederste skuff i fryseskapet er alltid full av is i sommermånedene 🙂 Me hadde ikkje før kommet oss hjem før det virkelig brakte løs og det regnet uante mengder!! Helt syke mengder i grunnen så jammen godt at eg berge inn de små blomsterkrukkene.
Det var virkelig klamt og kleint så eg bare hoppet i dusjen og stilte vannet på kaldt og fikk meg en kalddusj,
ahaa helt himmelsk!

Nå er det ikkje fult så varmt, det er ca 20 gr, men ikkje så klamt lengre.
I følge meterologene skal visst nok været komme tilbake i flere vendinger…Jaja

 

 



Fikk også ferdig denne så nå er det strikk i linning og ermene. Vasket den og la den til tørk-Igjen!
Håper det blir lenge til neste gang for det er virkelig en jobb!

Ja du? Må jo fortelle om han Dib da! Mer skryt haha Som nevnt så skulle jo læreren ringe noe han også gjorde. De var 2 stk som ringte og hadde Dib på bla høytaler og Dib satte i gang! Han snakket i over en halv timer og helt ærlig? Eg skjønte nesten ingen ting av det han snakket om!?!? Hjelpe det meg hva de lærer på skolen sier eg bare! Faget var DataElektronikk. Når han var ferdig pratet de litt og begge lærerene var enig om at Dib var absolutt verdt en 6`er i standpunkt! YES!! Da klarte han det søren meg, vannkopper ingen hindring hehe Han føler seg ganske fin sier han, har litt feber, men den verste kløen har gitt seg. Håper jo at det ikkje popper opp flere vannkopper og at de han har nå får tørke bort 🙂

Plan pr nu? Hmm litt mat kanskje? Anyway, har i grunnen tenkt å bruke kwellen på Fanajakken og GOT 🙂
Tviler på at eg klarer å rangle, men men, kanskje eg kvikner til utover kwellen 🙂

 

 

KOS DEG
OG NYT KWELLEN

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg