Strikk deg noe nytt til høsten, eller gi bort en gave!

Designet av Triona Murphy

 

Strikket tilbehør er forbruksvare! Det er fult mulig å strikke flere sett hvert eneste år uten at det blir overflod av den grunn, sier eg som har kurven full! Uansett, litt nytt tilbehør til høsten er alltid kjekt. Ja, noe som kan matche den nye vinterjakka f.eks eller du kan stæsje opp og gi bort fine tilbehørssett i julegave 🙂 Hadde eg nå hatt planer om å strikke julegaver måtte eg neste ha startet nå for tiden blir fort knapp på denne tiden av året!

 

LOLA MITTS
Bildet over
En størrelse

 

 

 

Designet av Triona Murphy

 

Ut juli måned får du nå 20% på disse oppskriftene 🙂 Bruker du koden CABLESINJULY trekkes det fra når du kjøper oppskriftene 🙂 Du vet, ei krone her og ei krone der.

 

LOLA HAT
En størrelse

 

 

* * * *

 

 

Eg var overbevist om at det var søndag når eg våknet i dag! Sånn er det ofte når me henter hjem helgehandelen på en torsdag, eg var jo sikker på det var lørdag i går! Da er det litt deilikt når det går opp for meg at det ER lørdag i dag 🙂 Dessuten kjenner eg at eg var på beina hele dagen i går, ja eg kunne egentlig like godt ha gått en lang tur, men det hadde jo overhodet ikkje vært like gøy! Gårsdagen min kan du se i bilder Her inne 🙂 Så koselig!

Hva eg skal finne på i dag er ikkje godt å si! Det er visst nok meldt et par regnbyger utover dagen så da utgår klevask med terrassetørking for det er ikkje snakk om tørkestativer i stua! Det er jo lørdag! Tror eg skal starte dagen med litt strikking, ja en litt sånn rolig oppvarming før eg evn parkerer ved spisebordet sammen med alle perlene! Har noen planer og en haug med ideèr!

Men du?

 

 

LAG DEG EN FIN LØRDAG
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg