Strikk deilig tilbehør – Norske Strikkeoppskrifter

Reklame | Dale Garn - House Of Yarn

Designet av Anne-Kirsti Espenes/ Dale Garn/ House Of Yarn

 

Deilig håndstrikket tilbehør som skjerf, votter og luer er alltid like populært! Det som er så flott er at du kan ha MASSE av det uten at det okkuperer et helt rom, ja slik som kofter og diverse annet ofte gjør. Eg mener, 30 luer får fint plass opp i en kommodeskuff i gangen, altså: Intet problem. Derfor er strikket tilbehør supre gaver egentlig hele året for man kan jo aldri få for mye. Det er jo ikkje alltid man kan bruke den samme lua eller skjerfet, dvs hvis man er opptatt av at det skal stå litt i stil med resten man har på seg 🙂 For å si det sånn så får du ikkje 30 kofter opp
i en kommodeskuff! Når noen spør meg: “Hva skal du med alt det du strikker? Når får du tid å bruke det?”
Vel, året har 365 dager og eg er en av de som bruker klær hver eneste dag…
Blir fort kjedelig om man kler seg i det samme hver dag…?

 

ELEA LACY, PULSVARMERE OG SKJERF
Norsk og Gratis Strikkeoppskrifter
Dette settet er strikket i Alpakka Forte

 

 

 

 

Designet av Anne-Kirsti Espenes/ Dale Garn/ House Of Yarn

 

Hele settet er strikket i Alpakka Forte og Kidsilk Erle

 

JOANNA LACE ALPELUE,
PULSVARMERE OG SKJERF

Norske og Gratis Strikkeoppskrifter

 

 

 

 

Designet av Brit Frafjord Ørstavik/ Dale Garn/ House Of Yarn

 

Strikket i Alpakka Magic

 

 

ABBI SKJERF
Norsk og Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

Ok, siden gårsdagen gikk rett vest i har eg noe mer som skal gjøres i dag! Takk og pris for at eg har holdt rot o.l i sjakk ellers i uka så det er ikkje noe særlig som må gjøres på den fronten før helga “ringes inn”. Noe som må gjøres er å få hjem helgekosen + litt extra god energirik mat som kan stappes i matbokser på søndag. Regner med at heeele søndagen tilbringes i Gamle Hallen på Nærbø. Bor du i nærheten kan det jo være gøy med et actionfylt søndag! Det er bare å komme å se 🙂 MÅ også huske strikketøyet denne gangen! Det går noen timer hvor Dib skal være dommer og da er det ikkje sååå mye å se på så eg får satse på at eg kanskje kommer i gang med det NYE strikketøyet eg skal kjøpe i morgen! JuHuuu Kunne også tenkt meg en tur på Obs å handlet i dag! Planen er egentlig at eg skal kjøre innom på vei hjem etter Strikkefestivalen i morgen, meeen kanskje me bare kan få det gjort i dag!?! Sjekket Matapp`n i går og de har noen tilbud eg vil benytte meg av! Eg elsker jo Skyllemiddel(!!!)
og de har HEEELE Comfortserien på tilbud: 4 for 100 kr, Åååå eg elsker de nye duftene 🙂 Dessuten har de også 4 Ristorante Pizza til 100 og det samme med Nidar sjokoladeplater – Mmmm kan blir ei fin helg ja og en Nidar
i strikkeveska på søndag kan jo bli koselig kos – sammen med en termos med kaffi 🙂

Men du? Siden eg la meg med vått hår i går har eg en jobb å gjøre før me kan kjøre ut!! Vel, du kan jo droppe innom noen andre blogger også om du skulle trenge noe mer å lese?
Da kan eg jo anbefale DENNE, DENNE, DENNE og DENNE 🙂

 

 

HUSK Give Away`n som eg trekker hele 3 vinnere på i kwell!
Stikk innom HER og bli med! Lykke til 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
SPEKTAKULÆR FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg