Strikk lekre Smågaver – Helt Gratis!

Designet av Melanie Berg

 

Ååå når eg ser bilder og design som dette DA er eg overlykkelig over å være hekta på Garn&Strikking ♥
Kunne rett og slett ikkje hatt det bedre, ja det er nesten umulig å kjede seg, ikkje sant? Som eg skriver
i Dette Innlegget er mangen av oss godt rustet til mange rolige og litt mer isolerte uker/mnd(?) enn vanlig.
Eg er sååå glad for at min galskap og samlemani endelig virkelig kommer til sin rett.

 

 

 

Designet av Melanie Berg

 

Melanie Berg er designere med alle sjalene ♥ Ja det sier eg bare, er du på jakt etter et spesielt og lekkert sjal,
ja du stikker du inn HER på hennes profil på Ravelry og kikker. Garantert at du finner flere du faller for 🙂

 

 

Designet av Melanie Berg

 

Har du noe mer tid enn vanlig nå kan du virkelig benytte deg av disse go`sakene her ♥ Nå har du anledning til å bunkre opp med mange lekre smågaver. Finn frem litt deilig tynt garn, gjerne merino f.eks, Alpakka funker også helt fint, kanskje du har noe med en dæsj silke i seg? Helt prima! Se hva du har, last ned oppskriften
(Jepp, de er gratis frem til midtnatt i morgen!)

 

 

RAINY DAY MITTS
Bildene over
Fra str 6 år til Voksen Large

 

RAINY DAY HAT
Bildene over
Fra str 6 år til Voksen Large

 

BEGGE oppskriften er GRATIS frem til midtnatt i morgen, altså midtnatt Tirsdag 17.mars

 

 

Are you staying at home, too? 

I want to make a gift to you, to the worldwide knitting community, to put a little smile on your face, and to make your time at home a little brighter. That’s why the today released Rainy Day Mitts and the matching Rainy Day Hat are free for everyone until midnight in Berlin on Tuesday, March 17.

Knit up a set and gift it to someone you love! Signs of appreciation and solidarity are much needed today.

With love from Germany, Melanie

 

 

 

* * * *

 

Ok, i dag begynner vel den egentlig prøvelsen for mange, første hverdag i en ny hverdag. Helgen var helg hvor de fleste vanligvis har fri, men f.o.m i dag og fremover kan det by på utfordringen for mange. Eg har så langt det lar seg gjøre tenkt å bare gjør som eg alltid har gjort. Å holde på rutiner man ellers har er jo mer viktig nå enn ellers. Kommer sjeldent noe godt ut av å bare slenge seg på sofaen å vente på at det hele går over. Vær flink å aktiviser deg selv med alt du måtte ha i hus. Min plan er å sette meg å perle noen timer og så satser eg på strikkekos
i Go`stolen til kvelden. Skal også vaske noen maskiner med klær for skittentøyet forsvinner ikkje av
seg selv enten det er sånn eller sånn.

Har ingen planer om å dra ut på noe, men i morgen har Amira og eg planer om å gå en tur rett og slett. Hun har et behov for å trene og eg har et reelt behov for å bevege på meg. Mulig det blir en tur innom butikken for Milo trenger tørrfór og fisk 🙂 Å nei, ingenting ble hamstret før helga så vanlig handel er på planen i løpet av uke
(som melk og brød)

Håper du holder deg frisk og at dagene dine er fine ♥

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

6 kommentarer
    1. Har begynt å slenge innom her!! Godt å lese.. Takk for fine tips om nydelige mønster! Dette skal prøves, men gruer meg litt til engelsk mønster. Nyt resten av dagen! 🤗

      1. Takk skal du ha <3 Ja for at du stikker innom 🙂 Bloggen har i mangen år være min form for sosialt samvær så det hadde vært trist om den "døde" ut 🙂 Tror det er viktig å opprettholde noen av det vanlige som eg alltid har gjort. Har f.eks en del lesere som sitter mye alene og de sier at bloggen min er et høydepunkt i hverdagen så da må eg bare stå på 🙂 Engelsk strikkeoppskrift er fanktisk ikkje så vanskelig, enklere enn du garantert tror. Prøv!

        Kos deg og ha en skjønn kwell 🙂 Go`klem

    2. Jeg er ny her. Åååå, her var det mye fint.Snadder for ei strikkegal dame.
      Trenger noe positivt i disse dager og det finner jeg her.
      TAKK skal du ha for det du deler.
      Trine

      1. Tusen Takk skal du ha <3 Ja, eg kan garantere at du finner et eller annet her inne som du bare må strikke. Kan lett oppstå kø hehe Kos deg masse og takk for at du "besøker" meg 🙂

Siste innlegg