Strikkegleden er like stor som Givergleden!

 

Altså! Se på dette! Her snakker me en vanvittig strikkeglede, og ikkje minst giverglede! Var en liten runde her
i Tananger i dag å hentet “Litt” ull. Alt dette komme fra ei og samme dame, ei godt voksen dame som elsker
å strikke ♥ Å ja, eg ble ganske målløs for å si det sånn, skikkelig flotte gensere alle sammen 🙂 Eg ble kontaktet for ca 1 uke siden om at hun hadde ca 30 gensere eg kunne få, normalt sett skulle hun ha sendt dette til Romania, men du vet.….Korona satte en stopper for det!

 

 

 

 

Nå har eg gått gjennom alle, brette de og pakket de fint ned i handlenett. Å nei, det var ikkje 30 stk, men hele 51 gensere!! Helt utrolig, alt i ull og eg vet at hver og en av de vil komme til god nytte – Det skal eg sørge for 🙂
Kan tenkte meg de er i størrelse ca 2 år til en 12 år 🙂 Helt perfekt! Eg har vært i kontakt med Frelsesarmeén inne i Stavanger og de hadde behov for klær til barn i alle aldre + eg skal ta kontakt med et Krisesenter. Har gitt beskjed om at eg ikkje ønsker at disse skal ende på Fretex og det er fordi eg vil de skal være helt gratis til de som måtte trenge de 🙂 Hun som eg hentet de hos ble også glad da eg sa hvor de skulle leveres.

TUSEN TAKK

 

Har også en stor sekk med varme klær til voksne, den står fortsatt nede i bilen (Klarte ikkje bære alt opp, og inn). Skal hente den opp i morgen, gå gjennom det, sortere og pakke det i nett. Planen er å ta meg en bytur til uka, kommer nok med ny tilbakemelding da. Denne givergleden de siste ukene har vært helt enorm. Eg fikk mail fra Kirkens Bymisjon som eg leverte til sist og ALT av plagg hadde fått seg en ny eier! Det er så herlig å høre 🙂

Men nå? Nå er det kwell og helg, det betyr beina høyt og strikkings!

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

10 kommentarer

Siste innlegg