STRIKKEKJOLE – Perfekt til høsten!

Designet av PetiteKnit

 

Du vet eg elsker striper! Du vet eg elsker strikkekjoler! Da vet du også at eg nå bare sitter her å spinner! Hjernen går på høygir og tankene er allerede på jakt etter tynn merino og Kidsilk inne på Garnrommet!! Ååå eg elsker når eg får slike kick!! Oh My! Så digg! Her snakker med kjole som kan brukes rett på huden, myk og deilig og såå kul! WOW!! Denne må eg ha, selv om de sier at striper på tvers gjør oss bredere, kunne ikkje brydd meg mindre, Må ha! Helst i går, men eg kan til nøøøds nøye meg med i morgen 🙂

Ååå tenk om eg bare kunne har strikket en sånn kjole i Disse Fargene? Kunne garantert brukt det garnet også, kanskje eg må kikke etter mohair i samme fargene? Mmm hadde ikkje vært dumt med en litt
fluffy kjole i alle disse fargene, striper så klart!

 

 

 

 

Designet av PetiteKnit

 

Eg elsker å strikke på denne måten med slike skuldre, det blir sååå fint og de “sitter” så fint på kroppen!
Ikkje noe sammensying, men skuldrene blir til etter hvert 🙂

 

 

 

Designet av PetiteKnit

 

Ser du!? Seee så fint! Nei nei, det er ikkje vanskelig, bare gjør akkurat som det står
i oppskriften så skjer det helt av seg selv 🙂 Eg lover!

 

AROS SWEATER (Kjole)
Bildene over
Fra 90 cm til 135 cm i overvidde
NORSK Strikkeoppskrift,
den er også på dansk og svensk 🙂

 

 

 

* * * *

 

 

 

Har vært søvnig i hele dag…Tror eg skal pakke meg inn i et par dyner og drømme om herlige striper i deilige farger…TENK om eg hadde fått til å strikke meg en skikkelig flott “kose”kjole?

 

 

 

NATTINATTI
…eller, kanskje God Morgen?

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Den oppskriften har jeg strikket en genser med den flotte ermfellingen (eller egentlig økning da den strikkes ovenfra og ned). Genialt. Skal snart strikke en til av denne. 😍

Siste innlegg