Strikking er best, eller hva??

Designet av Strikkelisa

 

Det er ganske utrolig, sånn egentlig….Men altså, å sjekke litt statistikk en gang i blant kan være ganske så spennende, eller i dette tilfellet utrolig! Tok et lite søk nå i natten over hvilket blogginnlegg som er mest lest det siste året….Skal me se...det er altså DETTE INNLEGGET med 10 strikkeoppskrifter på barneluer som “vant”!

Innlegget skrev eg for 5,5 år siden (August 2017)….hvis eg søker opp det mest leste innlegget siden 1.september 2016 t.o.m i dag (Startet denne bloggen august 2016)…Hvilket tror du “vant”? Jahaa DETTE INNLEGGET vant også i det tidsrommet….Dvs at fra nå av blir det KUN barnelue oppskrifter her hos meg *ler* Akkurat det innlegget har hatt over 100.000 sidevisninger, ok…Med tanke på at eg har totalt 4964 innlegg er det utrolig at akkurat det innlegget er det som topper hele shiten -Kanskje eg må ta en revurdering hehe Da håper eg du er klar for store mengder barneluer det neste året *humrer* Baby og barn er tydeligvis veldig poppis for på en god 2.plass kom DETTE INNLEGGET med herlige strikkeoppskrifter på votter….SUPRISE! hehe

Nei nei, nå må eg komme meg i seng før eg går helt opp i Google Analytic og søker opp alt mulig rart –
Men absolutt spennende og kanskje litt lærerikt?

Lite strikking her i kwell for eg forbereder meg jo på en heidundrande Nyttårs fest!!
Best å heller komme seg i seng!

 

 

NATTINATTI

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg