Takk og pris! -Snart Helg!

Designet av Katriina Luotonen

 

Vent litt…eg må bare gni meg litt i øyelokka!!
Ok…vet første øyekast så må eg le, ja eg humrer ganske godt her eg sitter før det går over til litt sånn…
Awww så søøøt, men nei, eg kunne aldri strikket denne til hunden min, om eg hadde en hund. Husker eg strikket en mini Setedalsgenseren en gang, ja eg sydde t.o.m et miniatyrflagg på det ene ermet….og kledde på Puzi (mor til Milo) da hun var en liten kattunge!! Hun satt der med forlabbene rett ut, stiv av skrekk utav stand til å bevege seg! VET eg har et bilde av dette, men det er et fysisk bilde i en boks som står i garderobeskapet…
*Orker ikkje lete, du får ta meg på ordet* Tror nok lua på bilde her er hakket mer behagelig, med dooog.

Hadde eg hatt hund så kan det jo være at eg hadde kledd på den hvis det var nødvendig, meeen eg tror ikkje eg hadde latt den sett….dum?…ut..Vet ikkje hvor vidt hunder føler på stolheten eller ei selv om han
i grunnen var ganske søt og…eller not!?

 

EMOJI HAT
1 størrelse

 

 

 

* * * *

 

 

Uansett, kanskje eg ikkje er helt våken ennå heller, eg sto tross alt opp kl 7! Det er hakket for tidlig for moi, men eg overlever nok, hvis ikkje blir det en kwil når eg kommer hjem. Ute er det 7 grader og plaskregn, til ettermiddagen skal det ned til 4 og det skal SNØ!?! Ka e dette her for noge tull!?? Skjønner ikkje logikken te den der værguden..!? E det bare på F eller? Jaja eg får bare hyla ned på med en kopp kaffi til så roe det seg nok haha Jaggu godt det er helg, ja nesten kvert øyeblikk egentlig, skal bli godt det altså 🙂

 

 

LAG DEG EN GOD DAG
OG HUSK Å KOS DEG LITT

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. søt var den men nei ikke hue til hund,har derimot fått spørsmål fra min datter om jeg vil strikke en rød genser til hunden hennes ,en terryer liten en west with terryer ,men har ennå ikke funnet en oppskrift .
      Skulle bli surt vært i dag ja ,ok her hos oss ennå 2,8+ og opplett så får vi se utover dagen ,lykke til i dag og ta en kvil når du er hjemme igjen

Siste innlegg