The Beatles – Et WOW Prosjekt!

Designet av Lotta Lundin

Disse vottene var jo bare helt amazing og vil jo bli en perfekt gave til en Beatles FAN!! Det er søren meg noe av det flotteste eg har sett av denne type votter! De strikkes med tynt garn og tynne pinner slik at mønsteret kan bli enda mer detaljert, så ja, eg tror du må i allefall ha en smule med tålmodighet. Til gjengjeld strikkes de jo i deilig garn! Både garnet Nord og Flora fra Drops kan brukes her og strikker du løst så går du ned til pinne nr 2 mm.

 

 

Designet av Lotta Lundin

 

Vel, kjenner du noen som er Fan?
Vær så god, her har du tidenes Julegave!
Ho Ho Ho
(Ps; Det er KUN 6 mnd til Jul!!)

 

THE BEATLES
Bildene Over
En størrelse, kan justeres med pinner og garn

 

 

 

* * * *

 

Tja, me nærmer oss slutten av juni og fortsatt så har ikkje det gode sommerværet kicket inn…I øyeblikket er det 14 gr og et litt kaldt drag i brisen + det er meldt regn ut over dagen. Mistenker vel at det blir en sommer hvor badedrakten blir liggende i skapet! Bare for å ha det sagt; Selv om eg inni mellom koker over så er ullsokkene mer på enn av og DET sier litt om været om ikkje annet, så kanskje det er i år me får en flottere sensommer? Anyway, fortsatt ikkje heeelt sommerferie og Dib fór avgårde på skolen og på fredag er det offisielt slutt for i år. De skal ha avsluttning da og utdeling av vitnemål, men UTEN FORELDRE?? Er det vanlig eller? Er bare “ungene” som skal gå…? Syns det var litt trist eg! Men, det skal visst være felles arrangement og med ca 900 elever blir det sinnsykt mange om begge foreldrene også skal bli med…men men. Blir visst anderledes neste
år siden det da er mer avsluttende 🙂

Sitter her å nyter litt Me-Time eg, men ville heller komt i gang med planene som me hadde i dag, men NOEN er tydeligvis kaputt etter i går og DET skjønner eg! Når et rom skal tømmes og møbler demonteres blir det MYE bæring opp og ned 3 etg. Eg skulle uansett vært hos legen og tatt prøver i dag, dvs nå fra morningen av pga fasting og enkelte tabletter eg ikkje kan ta når det skal tas blodprøver. I morgen er planen å male rommet til Amira fra morningen av så da blir det heller ikkje og legekontoret tar ikkje prøver på en fredag når prøvene skal sendes videre. Mine planer (eller avtaler) var tydeligvis gått i glemmeboka og Ali ligger nå å sover. Han var tidlig oppe fordi det skulle leveres en dekoder på døra FØR kl 07:00!! Fikk mail om det i går og tenkte bare; WHAT!?! Men joda, den ble levert før 7 den! Sameiet har inngått en ny avtale med Lyse, men me har også funnet ut at me må ha ny sånn sentral i veggen for nettet og det må de komme hjem å gjøre. Fikk sjokk da me sjekket “farten” på internettet vårt og i forhold til vår bruk/behov var det latterlig lite! For å få det me trenger må sentralen skiftes ut. Hvis alle 4 er “På” her hjemme kan det da borti mot 3 t å se en film på 90 min *ler meg ihjel*

Håper det snart blir liv i leieren og at me kan komme i gang med dagen 🙂

 

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. De vottene var….HELT FANTASTISKE. Jeg er ikke Beatles-fan, men jeg bor sammen med ensom er…
      Hvor kan man få tak i mønsteret?

    2. Perfekt!! Tusen takk. Jeg har litt skepsis mot engelsk oppskrifter og meg, men godt du kom med denne i god tid til jul 😉 Ha en fin dag! 🙂

Siste innlegg