Ti Fingrer og Helt Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Sara Öhman

 

Min første tanke når det gjelder fingerhansker er; “Ååå må eg liksom strikke 10 fingrer!?” Ja det kan virke litt uoverkommelig, men HALLO!? Ja, eg har strikket et par, eller….nå lyver eg, eg har strikket EN hanske, dvs 5 fingre og det var da 0 stress. Er ikkje sååå mange masker på en finger, og hvis du starter med pekefingeren så blir det jo færre og færre masker ned til lillefingeren 🙂 Ikkje vet eg hvorfor eg “sliter” med fingervotter, men eg har fortsatt lyst å strikke meg et par i Opal, og da i en “grusom” fargekombo 🙂

 

 

 

Designet av Sara Öhman

 

Uansett hvilket garn du måtte velge til disse hanskene så vil de aldri ble grusomme, men eg har en plan i dag!! Woop Woop! Eg skal ta med meg kaffikoppen og sette meg på gulvet inne på Garnrommet og da skal eg digge til noe gøy! Da skal eg tenke på deg som virkelig har lyst å strikke 10 fingrer og på deg som overhodet ikkje orker tanken en gang 🙂 Det finnes alltid en løsning uansett hva du måtte ha lyst på 🙂

 

FALLING LEAVES
Bildene over
En størrelse/ca medium voksen
Størrelsen kan justeres
Gratis Strikkeoppskrift

 

Dette er en engelsk oppskrift (GRØSS!! hihi) Neida, det er ikkje et mareritt, så langt der i fra.
Hvis du plukker med deg DENNE LISTA så går det nok heeelt fint! Alle kan me litt engelsk, og hvis du får oversatt de rette forkortelsene så kommer det til å gå strålende 🙂

 

 

 

* * * *

 

 

Tja, da var i grunnen planen for dagen lagt! I dag skal eg bruke dagen på noe som…Mmm…GIR meg litt mer energi, men som eg ikkje sliter beina min ut på. Eg har jo den siste uka mer eller mindre BODD på kjøkkenet, eg trengte jo f.eks over 2 dager på Gresskar Eventyret mitt og i går gikk nesten hele dagen med til å lage Granola og rydde/vaske til eg så maen med ljåen! Bortsett fra å smelle sammen ei form med Lasagne senere skal eg ikkje ha noe kjøkkentjeneste! Skal også legge ut oppskrift på den Granola`n som eg laget i går for den var skikkelig DIGG og kan fort bli snop i skåla på en lørdagskwell 🙂

Ellers? Tja, eg kunne jo tenkt meg å sjekke min egen påvirkningskraft….måten eg vil gjør det på er å prøve
å hjelpe ei dame eg faktisk liker veldig godt! Hun skriver godt, hun kan få frem både latter og tårer og du finner henne HER INNE 🙂 Gjerne bla deg litt bakover og bare kos deg rett og slett 🙂

Nå skal eg inn på Garnrommet en tur 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FIN LØRDAG
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg