Til fryd og glede for mange – Spesielt for meg!

Designet av Michael Hon

 

Ballonger ER gøy, det kjekt å pynte med de, men egentlig så hater eg ballonger! Den der knitrelyden når noen gnikker på de, husker med skrekk og gru “Blås Opp en Ballong Fortest” konkurransene i barnebursdager som liten!!! Eg ville aldri vinne fordi eg hatet når den sprakk! Så ja nei, eg liker ballonger, men dog kun på avstand,
eller med lite luft i. Vann er også en godt alternativ å fylle ballongene med.

En annen kategori av ballonger er jo ballongdyr! Alle de gangen eg har stått f.eks på Kvadrat (<—kjøpesenter) da ungene var små….sto i kø for å komme frem til en klovn(!!!) er ikkje så glad i de heller og aller minst er Amira glad
i klovner, men Ballongdyr, ja det måtte hun ha! Eg sto bak og holdt for ørene når klovnen vrengte og vridde på de lange tynne ballongene for å lage krone til henne og sverd eller annet “makk” til Dib *ler*

TAKK OG PRIS for utviklingen!! *ler enda mer* I fremtiden når eg skal stå i kø for å lage ballongdyr til noen småttiser, ja da skal eg ha en gjeng av disse (peker på alle bildene i innlegget) i veska mi og si at mine “ballong”dyr er sååå mye bedre fordi de sprekker aldri!
Eg kommer garantert til å danke ut en hver klovn som prøver seg *ler*

 

 

BALLOON ANIMAL BUNNY RABBIT
Bildet over

 

 

 

 

 

 

Designet av Michael Hon

 

Så ja, er du slettes ikkje glad i ballonger, vel….da er det bare å ta fatt med heklenåla
og lage en hel gjeng å ha i bakhånd! Egentlig ganske kult!

 

BALLOON ANIMAL GIRAFFE

 

 

 

 

 

 

Designet av Michael Hon

 

Liker i grunnen disse mer og mer.
Tror eg rett og slett må ta å lagre et par av disse oppskriftene 🙂

 

BALLOON ANIMAL LION

 

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Mandag og eg sov pillemen til kvart over 11 i dag også!! Det verste er at eg ble vekket! Hva med å vekke meg f.eks kvart over 9? eller 10? Neida, kvart over 11, takk! Jajo, garantert at eg trengte det, men for det første hadde eg PLAAANER om en del i dag, håper å få i havn det viktigste mens det fortsatt er lyst nok til å ta bilder, for det 2. så går det sjeis i forhold til medisinene mine….Arg….Jaja, eg må bare bretta opp beinå og komme i gang med det eg skal gjøre! Siden det er en kombo av vind, regn og IS på gata tror eg det er best å se om eg kan få tatt bilder utenfor et sted. Tanken min var å kjøre rett ned til sjøen her, men om eg må tjore fast det eg skal ta bilder av er det jo ingen vits…Hmmm…Vel vel…Først av alt skal eg ta å male noen egg…Jepp, helt riktig!

Sååå håper eg at eg senere i dag kan vise deg hva eg hadde det sååå løye med i går! *humrer* Om det er fint, flott eller helt ræva, ja det er jo øyet som ser som avgjør 🙂 I mens?

 

 

LAG DEG EN FARGERIK
MANDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg