Til Høsten blir det RETRO! -Norske og Gratis Strikkeoppskrifter

Reklame | Dale Garn - House Of Yarn

Designet av Ane Kydland Thomassen/ Dale Garn

 

Klar for høsten og vinteren? På tide å oppdatere ullgarderoben? Åååå Dale Garn har jo kommet ut med flere deilige go`biter ♥ Det er bare å meske seg! Det finnes flere modeller som er nye for høsten
og du kan se alle HER INNE og det er bare å laste ned akkurat den du liker aller best 🙂

 

LIN GENSER
Bildet over
Fra 95 cm til 131 cm i overvidde

Genseren over er strikket i Lanolin Wool, deilig ullgarn som er 100m/50gr

 

 

 

Designet av Brit Frafjord Ørstavik/ Dale Garn

 

Ååå tenk deg denne da!? I deilig Alpakka 🙂
Dette ble min favoritt!

 

LOVN GENSER
Fra 96 cm til 130 cm

 

 

 

 

Designet av Ane Kydland Thomassen/ Dale Garn

 

Her også, deilig Lanolin Wool

 

FRIGG GENSER + LØSHALS
Fra 95 cm til 131 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

 

Jaja det gikk som det måtte gå i dag…Eg sklei rett bort på sofaen og sove til kl 13!! Hmm sto opp, spiste en is og sååå fikk eg en god nyhet på Instagram, ja eg kjente litt på lykkefølelsen faktisk!! Derfor ble eg fylt med energi og gikk fluksens ut på kjøkkenet, ryddet og vasket + eg laget 2 middager! Jepp, der har du meg! Nååå gleder eg meg som en unge til en stor pakke i posten som eg har kjøpt og betalt helt selv! Du kommer til å le når du får se hva som gjorde meg så glad i dag *ler*

Oki…nå der i mot skal eg bare sitte her å slappe av, planen er å strikke på Det Rosa Strikketøyet frem til Dib skal kjøre seg selv på trening med meg i passasjersetet, på vei hjem er det bare innom Kiwi en tur og så er det kwell!

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg