Bling – Bling

Reklame | Rosa Sløyfe Ambassadør

 

Altså!! Dette må jo være en drøm for ganske mange små? Ja og store, men eg kjenner ei lita på 3 som garantert ville hatt en myk genser med Bling ♥ Eg bare bestemte meg; Skulle eg likevel ha en knallrosa genser, eller eg strikker jakke da, så kan eg like godt gå all in å slenge på litt glitter og stas.

Utrolig nok så var det en fryd å strikke med DOBBELT Alpakka Magic på pinne 8! Hadde ikkje trodd at eg ville like det!? Jaja eg skal ikkje snakke for høyt riktig ennå for snaaart skal herligheten over på pinne 12 —>
Det er det eg kaller for staur! *ler*

 

 

 

 

Det er kun på vrangbordene eg skal blande inn Bling, resten blir ren Alpakka Magic 🙂

 

 

 

“Garnet” Bling er faktisk utgående og derfor får du 50%! Da kan du faktisk gjøre et kupp skal eg si deg!
Om du ikkje akkurat vil ha Rosa for å strikke RosaSløyfe genser så er jo rødt f.eks lekkert til småting, eller annet som du strikker til jul. Eg har flere farger i hylla mi og bruke litt her og der når eg strikker sokker 🙂
Det er aldri feil med litt paljetter vettu.

 

 

 

 

Eg har lagt opp til Birenne Kardigan, det er i allefall den eg tar utgangspunkt i. Orginalt er den strikket i en tråd Alpakka Magic og en tråd med Påfuglgarn, eg durer som sagt i vei med dobbelt Alpakka Magic – Det kjenner fortreffelig ut + at dette garnet loer ikkje en millimeter. Eneste forandringen eg vet eg skal gjøre på jakken er lengre vrangborder, eg elsker lange vrangborder + at selve jakken skal være noe (Les; En del) lengre 🙂 Tja, eg tror det kan bli en skikkelig deilig jakke nå når det etter hvert begynen rå bli kaldt 🙂

 

For hvert solgte Rosa sløyfe-nøste går 5 kroner til forskning
på persontilpasset brystkreft­behandling

 

 

* * * *

 

Nå skal eg straks ut på kjøkkenet og lage til maten! Store poteter ligger i stekeovnen og tilbehøret står på benken og på menyen er det Bakte Poteter —> DEILIG! Resten av kvelden? Tja, eg tror faktisk eg bare skal sitte her
å strikke
, regner ikkje med at det er noe på Tv så en serie gjør nok susen 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN DEILIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg