Til meg selv – Fra meg selv!

Foto og Design av Sidsel J. Høivik

 

Åååå hvis ikkje dette er en drøm av en Setedal, ja så vet ikkje eg! Eg strikket en gang ei Setedalskofte som eg druknet i så eg har ingen eg kan bruke! Hmm dette er jo i grunnen den perfekte gaven til seg selv under treet!
Ikkje det? Eller fra nissen? 

 

Foto og Design av Sidsel J. Høivik

 

Hallo altså! Seee bare på DE lekre vrangbordene! Åååå

 

Foto og Design av Sidsel J. Høivik

 

Mang en gang har eg sittet å scrollet og drømt Her Inne og det er sååå vanskelig å velge! Har mer enn èn favoritt så en dag sier eg bare, DA skal eg ha en ekte Sidsel J. Høi design på pinnen!

 

GRÅTT I SETEDAL
Bildene Over
Fra 86 cm til 134 cm i overvidde
Garnpakke med oppskrift

 

* * * *

 

Jøss for en dag! Eg fant ingen serie som eg hadde lyst å se, men eg så den herlige feel good filmen “Holiday in the wild”! Awww så skjønn ♥ Akkurat passe julete til å være i november med et viktig budskap 🙂 Filmen finner du på Netflix. Etter film og strikking kravlet eg i seng i 16 tiden, sovnet som en stein og våknet nå for en stund siden. Håper ikkje det nå ødelegger den fine døgnrytmen eg har! Siden eg ikkje har følgt med på “Norske Talenter” skal eg se om eg kan finne meg en likanes film og bare strikke i vei frem til en legger meg en gang på natta!
Begge ungene er borte til i morgen så det er ganske så stille ja. Men i morgen!! JuHuuu da skal det danses så skosålene fyker og måtte den beste (Jørgine) vinne! Oh My! Det kommer til å bli et show heeelt uten sidestykke!!

Men du?

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei utladet Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg