Tøff Topp med variabler – Strikkeoppskrift

Designet av Jacqueline Cieslak

 

Har i grunnen aldri hatt noe kortermet strikk uten om en vest eller 2. Når eg da kommer over en tøff topp hvor noen av mine kriterier er oppfylt + at den kan strikkes på flere måter må eg plukke den med meg 🙂 Egentlig blir det meste med V-Hals tatt med i mine samlinger.

 

 

 

Designet av Jacqueline Cieslak

 

Litt kort topp med V-Hals? Helt herlig!

 

 

 

Designet av Jacqueline Cieslak

 

Kan brukes begge veier 🙂

 

 

 

Designet av Jacqueline Cieslak

 

Bortsett fra et lang sprang i størrelse kommer den med lage og korte ermer, 2 forskjellige halslinninger +
det er tilpasset vidde rundt overarm 🙂 Tja, dette er jo et topp for alle 🙂

 

RIFT
Bildene over
Str fra 102 cm til 183 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

En noe dårlig start på den fine søndagen eg hadde planlagt! Sto opp klokka 7 pga intens znorking til høyre i senga….satt litt stua, men fant ut at kun 4 t søvn ville garantert ødelegge hele dagen. Siden Dib ikkje er hjemme flatet eg ut i hans seng og eg våknet ikkje før halv 12!! Vel vel, det er bedre enn om eg måtte lagt meg igjen litt nå fordi eg var et vrak på for lite søvn. Våknet stiv som en stokk i ryggen og ei hofte(??) som eg føler ikkje henger riktig!? Hmm er kroppen som sier at “Nå begynner du å bli gammel!??”

Vel, takker igjen for den fantatsiske stolen her på Hobbyrommet for det gjorde godt å sette seg i den i dag! Som om alt kom på plass! Muuulig me burde byttet om litt på madrassene våre…sukk…Eller, så kan eg bare skylde på alderen…eg som er så ung og greie…

Vel vel, nå blir det en kjapp dusj, før eg skal male et strøk til på installasjonen min og så går det nok slag i slag med Badeender her på Hobbyrommet. Nei da, eg har ikkje glemt det,
eg skal trekke 2 vinnere av deilig Opal Garn litt senere 🙂

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Gu kor tøff den toppen var. Hadde jo vært kult med v både forran og bak 😉
      Må nok kjøpe den oppskrifta. Takk for inspirasjon. Ha en fin søndag på hobbyrommet.

Siste innlegg