Tok en Rudolf i dag + En festlig oppskrift!

Reklame | Rito Hobby

 

Endeliiiig var det dags for å dra ut alle Hama Perlene igjen! Klart eg har savnet det, det er så ryddig
og rent å surre med det, kontra f.eks Cernit og maling *ler* Som vanlig er det RITO HOBBY som forsyner meg med Hama Perler og det er en glede å vise en halvferdig Rudolf som skal pryde uteområdet i år 🙂 Klarer nesten ikkje vente meg å få overstått Halloween slik at eg kan bytte ut pynten – IGJEN! Tror nok denne Rudolfen vil gli flott inn i Denne Rekka! Det er forøvrig Heidi Draaby som har designet figuren. Rudolf trenger 18 Slike Brett så det er en relativt mye jobb KOoOS.

Ellers har det vært en perfekt sløv søndag, serie og perler hele dagen 🙂 Flippet noen burgere i ettermiddag og det var mitt husmorinnslag for i dag. Ute er det virkelig blitt høst og siste rest av sommerblomster er nå blåst bort.

 

 

 

 

 

Designet av Upa! MiGurrumín

 

Liker du å gå all in til jul er det bare å få juletøflene på heklenåla, evn til hele familien! Orginalt er de heklet i akryl og du vet muligens hva eg mener om det? Spesielt i jula når litt av hvert slenges på bordet hvor sterainlysa
står i kø…Finn deg er godt ullgarn som passer godt sammen men heklenål nr 5,5 så får du gode,
morsomme og varme tøfler 🙂

 

RUDOLPH SLIPPERS
Bildet over
Voksen Størrelse

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg