Ferdig Pynta – Nå blir det Julebakst!

Reklame | Rito Hobby

 

NÅ ER EG FERDIG! Satt i går kwell, heeelt til eg la meg sånn 2 halv 3 å perlet snø….Ja, eg perlet snø og strøk de. I morges satt eg å klippet X-antall småbiter av Nanotape, på med Birkenstock`n og ut i pysjen og fikk alle sammen montert! Får man ikkje snø fra oven, vel, da fikser man den selv 😀 Så enkelt!

 

Mønster til alt på bildet finner du her:

MUSENE (Bok)
EKORN (Perlejul)
JULEBARNA (Gratis på Anja Takacs sin blogg)
JULENISSEN (Perlejul)
JULETRE (Gratis på PerleMama sin blogg)
NISSEMOR (Gratis på Anja Takacs sin blogg)

 

 

Alt av Hama perler, brett og diverse får eg fra Rito Hobby,
det er plassen du besøker om du trenger….ALT, dvs uansett hva 🙂 

 

 

 

Rudolf og Reinsdyret nederst i venstre hjørnet påbildet finner du hos Karensperler. Der finner du også alle perlefigurere eg har rundt Familie skiltet ved siden av døren + myyye annet “farlig”,
du blir nok aldri ferdig med å perle….hihi...

 

 

 

Dørkransen finner du også i PERLEJUL som eg linket til helt øverst her.

 

 

 

Knekten (helt til venstre) og Narren på døra finner du gratis mønster på HER.
Tinnsoldaten er også i PERLEJUL 😀

 

 

 

Lysene er montert på terrassen, er koselig når nesten
alle naboen har fått opp sine 😀

 

 

 

Det mye småpynt eg ikkje dro frem i år, har mer enn nok fremme nå – Det får holde i år 🙂 Ser nå ut som at Milo (<—Katta!) er fornøyd. Bare boksen med snack er full så er han happy ♥

 

 

 

 

Måtte en tur på apoteket i dag så da svintet eg innom Kiwi og kjøpte litt forskjellig frukt og et par poser med nøtter, da er vel me i grunnen good to go!

 

 

 

 

Hadde jo også glemt å kjøpe hvite kubbelys, men nå er de på plass. Me har brent 3 hvite lys siden julen 2007. Begge foreldrene til Ali døde Julen`06 og det 3.lyset er for den yngste lillebroren til Ali som ble drept i en bilulykke våren 2007 ♥ Godt me har mange gode minner.

 

 

 

 

Noe som har høy spenningsfaktor er jo om Milo fanger julemusa i år…!

 

 

“Julebyen” min 😀

 

 

 

Meget godt fornøyd med de nye teppene og de nye putetrekka,
ble veldig lunt og godt ♥

 

 

 

 

Dib sin kalender pakket eg like godt tidligere i kwell mens eg satt å slappet av med Mc Leods døtre.

Så ja, da gjenstår det kun….

 

 

 

 

…JULEBAKSTEN! Ho Ho Ho Har allerede fått 2 smaker i former (Jordbær og Grønne Epler). Vanligvis så deler eg 1 porsjon i 2 og lager da 2 smaker av 1 porsjon….i år kjører eg 1 smak/farge pr porsjon….DET BLIR MYYYYE FLESK….men, eg har en plan! MoHaaaa Vent å se 🙂 

 

 

 

KOS DEG
OG NATTINATTI

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. Det inngangspartiet ditt. Det er liksom stemningen fra lekebutikken i gamle dager. Kjenner nesten lukta og den sitrende forventningen. Lag deg en fin førjulstid.

      1. DUUU har skjønt meningen min i år <3 Så gøy! I fjor var det Narren som stakk av med Ballerina`n 🙂 Naboen vår over oss har 2-3 barnebarn som ofte kommer på besøk og etter at eg startet med perlerier ute har det tatt ungene en evighet å gå opp til mormoren 😀

    2. Hei. Jeg må bare si jeg er så IMPONERT over dine pelerier.
      Ha en fin førjulstid. 🙂

Siste innlegg