Top & Shorts – Design Club Dk

Designet av Design Club

 

Et lett, lekkert og luftig sommersett strikket i DUO Silk/Merino – Å ja eg har strikket litt småplagg i akkurat det garnet og det er himmelsk å strikke av 🙂 Har strikket en del babyundertøy f.eks som bleiebukse,
ribbetopp og omslagsjakke ♥ Det er helt nydelig rett på myk babyhud.

 

 

Designet av Design Club

 

Kjenner du ei lita tulle som kan få seg et nytt sommersett?

 

 

 

Designet av Design Club

 

Helt enkelt, men akk så skjønt! Små puffermer strikket i Kid Seta
Det er bare å svinge strikkepinnene for dette strikker du kjapt og sommeren er lang (forhåpentligvis) dvs:
Mange varme og solfylte bruksdager 🙂

 

ELLAS TOP OG SHORTS
Bildene over
Str 2. 4, 6 og 8 år
Dansk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

* * * *

 

 

Ser ut for at de 30 gr som var meldt uteble, egentlig helt greit da eg syns 23-24 gr er mer enn nok! Når det ikkje er et vindpust blir det fort hett her på terrassen. Kletørk av 2-3 maskiner er unna gjort på bare et par timer. Det er litt luksus i akkurat det! Helt gratis og klærene dufter jo helt himmelsk etterpå 🙂 Dagen i går bare forsvant! Tror eg var overtrøtt da eg kom hjem fra legen, i en fart fikk eg både farget håret, raket leggene og sittet med beina
i fotbad og siste rest av BabyFoot ble skrelt av beina før eg bare etter hvert stupte i seng og sov noen timer.
Ut over kvelden ble eg sittende å perle…

 

 

 

Perleriet på bildet ble ferdig og flere ble påbegynt. Tror eg skal bruke deler av dagen til nettopp perling for da kan eg vaske/tørke klær inni mellom 🙂 På den måten får eg også vært litt ute. Satser på å strikke ferdig vrangborda
i kveld, og ja, en vrangbord på 12 cm tar litt tid….merkelig i grunnen...

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Hvordan får jeg opp oppskriften.skumle hatt oppskriften på shorts og blusen.

Siste innlegg