Topp? Vest? – Eller en Vest Tank?

Designet av Kitty Buch

 

En virkelig lekker liten sak her + at du får muligheten til å bruke en del av alle de fine knappene du samler på. Vil si at dette er et flerbruksplagg? Ja, lekker som “bare” en sommertopp, både til fint bruk og til den avklippa shortsen din, men også flott over ei skjorte når det ikkje er fullt så varmt.

 

 

 

Designet av Kitty Buch

 

Se på den ryggen? En lekker og helt enkel detalje. Har strikket flere VIGGO i løpet av årene og der brukes det mye ♥ Eg har uten om det brukt den mye under ermene og ned hele siden på gensere. Anyway, denne ToppVesten er strikket i et blandingsgarn av Lin og Silke, deilig til sommerbruk. Strikk i det garnet du
føler blir riktig, men pass på Strikkefastheten 😉

 

VIOLA VEST TANK
Bildene over
Fra str 86 cm til 147 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

I tastende stund er Ali ute å får sitt første stikk. Eg sitter å vurderer om eg bare skal hoppe i bilen når han kommer å svinte ut til Ikea…Hmm…Har ikkje hatt tid før i dag for eg har jo ryddet bort dette rotet som har forplantet seg + eg har fått den der trimsykkelen ut på gangen. Så nå må Ali bestemme seg; Skal han ha sykkelen som har stått stille i 16 mnd eller skal eg bare selge den? Det er spørsmålet *ler* Uansett må han nå sitte i gangen å trø hvis ikkje haha Innimelom ryddeøktene har eg fått strikket en del også, hvilestrikking 🙂
Jaja eg får se hva eg finner på, dagen er ikkje over ennå + at Ikea har åpent til kl 21!

 

 

LAG DEG EN
GOD KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg