Tova Votter er best! -Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Ida fosse nykaas

 

Er du på jakt etter noen skikkelig gode og varme votter så er jo tova votter øverst på lista, eller votter som “bare” er strikket i skikkelig ull – Slike votter vil da bli bedre og bedre jo mer du bruker de. Blir tovet i bruk. Det som da er supert å gi sammen med denne type votter er en tynn vindvott – Da kan du gå i full storm og mindusgrader uten å få neglesprett! Super gave til en som går i fjellet/på tur hele året! Flott Julegave der altså!

 

 

 

 

Designet av Ida fosse nykaas

 

En enkelt vott altså, norsk oppskrift så her kan du altså lære deg å strikke votter som også er knall gode! Ikke så mye mikk makk, bare en god vott! Du kan enkelt dekorere den om du vil, eller du kan strikke striper!?? Striper er alltid en Inner 10`er 🙂

 

TOVA VOTTER
Bildene over
2 størrelser
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

8 t på puta fikk eg, selv om kvaliteten ikkje var på topp må eg si meg fornøyd…Søndagen er grå og våt, men eg tenker å kle meg godt og komme meg ut å gå en runde. Går fra døra og en runde her i Tananger. Går eg ned til havna og langs Risnes/Myklabust blir det ca 1 mil når eg kommer hjem. Regnet skal i følge Yr øke på fra i ettermiddag så hvis eg skal ut må eg gjøre det nå snart…Vel hjemme igjen kan eg gå rett i dusjen og så spise – Hadde vært herlig! Som vanlig begynner det å krible i beina når eg har vært 2 dager uten tur….Fredagen gikk med til handling og i går var eg jo på Strikkefestival. Trakk også en Vinner av Give Away
i går kveld, håper å høre fra henne i løpet av dagen 🙂 Senere blir det nok bare avslapping med strikking
og en ny episoden med 71.gr nord 🙂 Blir nok en fin søndag

 

 

 

NYT DEN DU OGSÅ

 

 

 

Forundringsposer – 4 stk igjen
Strikkefisk – Godt å ha, fint som smågaver til strikkevenner!

Garn må man ha! (Er lov å komme med bud!)
Spleis til familien i Beirut

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg