Trenger du dette til høsten? – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Anna & Heidi Pickles

 

Altså! Lett eg klikker hjem disse oppskriftene! Woop Woop! Snakk om et deilig antrekk, litt herlig at det faktisk er
2-delt, ja sånn i fall det plutselig skulle bli litt varmt 🙂 Dessuten er det veldig fine skuldre på denne genseren,
greit å nevne, for det er de detaljene vettu ♥

 

 

SWEARTERILICIOUS
Bildet over
(Genser)
Str fra 88 cm til 142 cm i overvidde
Strikkes Top/Down
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Anna & Heidi Pickles

 

Sjekk! Dette er skjørtet som hører sammen med genseren! YES! Både genseren og skjørtet strikkes top/down, dvs at alt etter hvor mye du fryser utover høsten jo lengre bør jo skjørtet være….*krypinniskjørt* Mmm helt herlig!

Begge deler er strikket i Myk Merino Fra Pickles + Soft Fuzz Fra Pickles – Totalt vil du da trenge mellom 10-16 nøster merino og 6-12 nøster Fuzz, alt etter størrelsen. Til syvende og sist blir det jo en kostbar drakt…(Til meg ville hele settet koster ca 2200 kr) Evn kan den strikkes i Pickles Cozy og da kun med en tråd. I bunn og grunn kan du strikke den i akkurat det garnet du selv vil, det viktigste er å holde seg til strikkefastheten for å overholde størrelsene. Strikkefastheten er 18 m/ 25 row. Prøvelapp, Prøvelapp OOoog Prøvelapp 🙂

 

SKIRTILICIOUS
(Skjørtet)
Str fra 70 cm – 124 cm i omkrets
Norsk Strikkeoppskrift

Frem t.o.m 29.juni får du 50% på begge disse oppskriftene

 

 

 

* * * *

 

 

Fredag, klokken er 10:14 og det er akkurat nå 22 grader…Det skal stille og rolig stige opp til 28 gr+ og etter det skal det tordne og lyne for så å plaskregne hele natta før sommeren fortsetter med mer moderate grader, og passe mengde regn sånn dann og vann. Er du glad i god varme bør derfor dagen i dag nytes, eg kommer til å oppsøke det svaleste rommet i huset som tilfeldigvis er Hobbyrommet. En ting er sikkert; Eg er ikkje der lengre at eg orker sitte ut bare for å steike meg når det er for varmt, da må eg i såfall være ut ved sjøen 🙂

På programmet for dagen står det handel…Fortsatt må me begrense oss da reparatøren venter på en del til det ene kombiskapet vår…Det var ikje kompressoren som var ødlagt. Nå er jo bare spørsmålet OM det er mulig å få tak i den delen…Grunn? Krigen i Ukraina…Da vil me i så fall få nytt skap på garantien…*Håper på et svar i dag* – Savner å fylle opp med is…Jadda neida så…

Tror eg skal lage noen perler i dag, ja og da mener eg å lage selve perlene…Ikkje sant…?

 

 

HA EN FLOTT
SOMMERDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg