Trenger du en delikat genser? -Strikkeoppskrift

Designet av Leeni Hoi

 

Av og til, altså noooen ganger unner man seg noe virkelig lekkert på pinnene. Dette er et sånt prosjekt ♥ Ikkje bare blir genseren kjempelekker som ferdig, men her har du muligheten til å virke NYYYTE alt fra start til slutt – Takket være et nydelig garn ♥ Dette kan eg si fordi eg akkurat nå sitter å nyter hver maske i det samme garnet. Både denne genseren på bilde og den eg strikker på nå er strikket i TUKUWOOL ♥ Eg er så glad for at eg kommer til
å sitte igjen med en del rester (fordi min genser består av mange farger) og DA skal det strikkes tilbehør, ja som votter, lue etc. Bare vent å se 🙂 Eg er jo også sååå heldig som har en lokal nettbutikk som tåler å bli oppsøkt hehe
og der får eg kjøpt Tukuwool vettu ♥ Vet ikkje helt hva det er med det garnet bortsett fra at det er finsk ull,
men skikkelig deilig, ja det er det.

 

 

Designet av Leeni Hoi

 

Når et så deilig garn mixes opp med DETTE (<—Du trenger max 2 slike nøster) så må det jo bare bli et drømme prosjekt, ikkje det? Så ja, noen ganger er det lov å unne seg noe virkelig lekkert ♥ Men, som med alt annet….
Det som betyr lekker og herlig for meg betyr nødvendigvis ikkje det for deg, men finn deg et prosjekt som du skal unne deg, bare fordi 🙂 På godt norsk kalles det for HverdagsLuxus (Fullstendig uavhengig av pris)

 

 

HALI
Bildene over
Str fra 89 cm til 141 cm i overvidde
Strikkes Top/Down

 

 

* * * *

 

 

I dag blir det en uhorvelig spennende dag! Woop Woop!! Eg har ikkje fortalt Ali om DETTE lille prosjektet mitt MoHaaa Eg har lært av EGNE barn at det er mye bedre å be om tilgivelse enn tillatelse! *ler meg halvt ihjel*
Bare for å skynte meg å si; Eg trenger på ingen måte be om tillatelse for å gjøre noe i mitt eget hjem, men det er noe med det hvis den andre parten kanskje ikkje liker ideèn eller syns at noe er unødvendig, ikkje sant? Men, etter snart 30 år har eg lært at hvis eg bare fikser og trixer litt sånn i forkant og serverer en fix ferdig idè med alt av “materiale” som trengs, ja DA er det så mye enklere. Halve jobben er jo da gjort, ja og vel så det! *ler litt til*

I går sendte eg mail til 3 FinnAnnonser, eg har fått svar på 2 og skal ut å hente til sammen 4 Slike Hyller JuHuuu Den 3.mailen gikk til ei som skal selge DETTE SKRIVEBORDET, men der var det flere om beinet så eg venter….og venter og HÅPER at eg får det!! Det er KJEMPESMART å shoppe på Finn.no!! Hvis eg får alt vil det koste meg 350 kr!! Begge de som selger 2 hyller hver skal kun ha 100 kr for begge 2 og skrivebordet koster kun 150! Hadde eg shoppet på Ikea måtte eg betalt akkurat 1000 kr mer 🙂 Smart ikkje sant?
Så nå krysser eg bare fingrene for at eg får det skrivebordet…..

Siden Amira skal jobbe kwell i dag og starter kl 14 passer det fint å si at eg skal bare kjøre henne til jobb MoHaaa Me skal også innom Elkjøp å plukke med oss noen Slike Vakumposer! Oh YES! Alt som er Ali sine klær i det berømte skapet skal vakumpakkes! Der etter kan han heller bare legge 3-4 overdimensjonerte “knekkebrød” på toppen av et skap 🙂 GENIALT! Når skapet så er tømt…? Ja da kan eg jo f.eks selge det på Finn.no for….350 kr? Iiiiikkjeee sant! Da ble jo HELE hobbykroken Gratis da – Bedre enn det kan det neppe bli 🙂

Skal se om eg kan få noe av dagen i dag inn på Snapchat (vibbedille) hehe Men uansett, det ferdig resultatet kommer jo her på bloggen etter hvert 🙂 Åååå ja, eg gleder meg, men kom jo akkurat på at eg trenger også en stol!! Hmm jaja, eg får ta et kjapt søk på Finn å se hva eg finner 🙂

Nå må eg begynne å svinge meg for med kjører sånn ca i 12 tiden 🙂

 

 

KOS DEG DU OGSÅ!

 

 

 

Go`klem fra ei noe GIRA Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Nei, altså, nå synes jeg du må stoppe å dele alle disse lekre oppskriftene. Jeg har ikke nok timer i døgnet, døhn i uken, uker i året eller år igjen å leve til å klare å strikke alt 😍
      (ikke meningen å virke sur/gretten, men altså, halloisen)
      Håper du har en super dag

Siste innlegg