Trenger du noe å kose deg med? -Oppskrift

Designet av Julie Harrison

 

Noe av det beste er å ha et prosjekt som ikkje har en tidsfrist, noe som alltid ligger der når du trenger noe å kose deg med! Dette prosjektet her kan være et sånn ett…Plukk det opp, senk skuldrene og bare nyte…tenker eg!

 

 

 

Designet av Julie Harrison

 

Prosjekter med en bestemt tidsfrist er det som sjeldent og aldri blir ferdig her hos meg…med en gang det kommer en aldri så liten stressfaktor inn i bildet? BOM stopp! Sånn eller så kan eg fint få ferdig et større prosjekt på 0,0…Rart det der altså..Ååå men dette teppe her…Mmm…hekle litt nå og da når man føøøler for det! Nydelig er det! Akkurat det på bildet er et babyteppe, men her kan du bare utvide så mye du orker og ønsker 🙂 I all sin enkelhet er dette noe av det yndigste og mest delikate eg har sett…på lenge! Hva syns du?

 

LITTLE SQUARES BLANKET
Bildene over
Alle størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

Lørdag…ikkje fortvil, det tunge og grå været fortsetter her i vest, vått er det også. Gradene lurer du på? Tja, det beste er å tenke kalender tenker eg, ja om man vil ha litt sommerfølelse, men ja…det er kun 13 gr så absolutt intet å skryte av…SÅNN er det med det været..Her inne på Hobbyrommet går det i ett…begynenr å få ferdig litt nå, men på langt nær så mye som eg skulle ønske – Det tar tid kan du si…Godt eg har litt å strikke på mellom slaga, har 1 arm og 2 bein igjen på kanin nr 2 🙂 Men nå? Skal få i meg litt mat å se om eg kanskje kommer meg ut på tur…sitter litt inne i dag, men me får se!

 

 

 

HA EN GOD LØRDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg