På an igjen…

 

Da er eg kommer i gang med Fluffy Bunny nr 2 🙂 Det er bare å kjøre på når eg nå er i seget, tenker eg 🙂
Ellers har eg skjønt “cluet” med denne Pippigenseren så eg har god kontroll syns eg!

 

 

 

 

Bunny nr 1 sitter her å venter på et klips og merkelapp i øret, kunne godt tenkt meg en selv!!
Absolutt fine til pynt 🙂

 

 

 

 

Har også kjøpt garn til nr 3…Å ja, det er bare å kjøre på tenker eg når eg først er i gang! Ikkje det??

 

 

 

 

Ellers vil eg tro at det også i dag blir litt maling…I går fikk eg lakkert ferdig mye av det eg har laget, lakket sååå mye at eg gikk tom! Har fått avgårde ny bestilling av det eg til nå anser som den BESTE lakken!! (Syns de sprayboksene kunne vært større…!) Så hvis den i tillegg ikkje gulner slik den lover får den topp score hos meg! Trooo meg, eg har prøve mange og blir aldri helt fornøyd…

Så vil eg bare si…Du husker Summer Give Away som eg trakk en vinner av her for 10 dager siden? Vel, vinneren takket i kommentarfeltet, men etter det har eg ikkje hatt kontakt. Ba henne sende adressen i kommentarfeltet (Det står også i innlegget) Søkte i malen min, så at hun har vunnet før – for 1 år siden….Me vet jo at mye kan skje på 1 år så eg sendte en mail for å bekrefte adressen…Ingen respons. Så nå håper eg du leser dette Synnøve og sender meg adressen din, hvis ikkje trekker eg en ny vinner i morgen kveld 🙂

Nå skal eg ut på gasskammeret (Lilledoen) å sjekke om alt eg lakket i går er blir tørt! Åååå det blir så fint atte 🙂

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg