Trenger du noe enkelt? -Gratis Oppskrift

Designet av Mallory Krall

 

Noen ganger kan me bare senke det hele heeelt ned, ja ned til det enkleste nivået og likevel skape et skikkelige blikkfang! Et lappeteppe har lett for å bli det; et blikkfang! Ikkje trenger du tenke system eller at ting skal matche heller….det mest tilfeldige blir som oftes det flotteste – Min mening om et lappeteppe! Eg elsker denne type tepper, likevel har eg INGEN…“problemet” mitt er at eg alltid havner ut med et eller annet system…er det da en farge som utgår, ja så stopper det faktisk opp…Nå når eg nylig rydde boden kastet eg et halv fisketeppe og alle lappene som skulle monteres!! Jepp, eg lukket øynene og bare kastet det…ORKET ikkje tanken på å måtte vaske alt sammen for å evn fortsette en dag (Ja, det stinket røyk!)

 

 

 

Designet av Mallory Krall

Designet av Mallory Krall

 

Her er det ikkje snakk om at hver lapper er mange rundene, 3, kanskje 4? Ja og så skal de hekles sammen 🙂
Her er det bare å hekle opp et par bærposer eller så med lapper og til våren tar du alt med deg ut, setter deg i sola å hekle alt sammen 🙂 Høres ut som en fin plan syns eg 🙂

 

FINLEY`s STARBURST HEXIE BLANKET
Bildene over
Str ca 100 cm X 165 cm
(Så stort du vil)
Gratis oppskrift

 

Hvis du vil ha den slik du kan printe/lagre den?
Da kan du kjøpe den Her Inne

 

 

 

* * * *

 

 

 

I dag er det BRÅKEvær!! Helledussen som det dundrer i vinduene her…! Har sjekket været litt fremover, ser at planen til Ine og meg går i vasken på fredag!! Skjønner ikkje helt hvor faren for jordskred ute på jæren kan skje?? MEN, det er noen bekker/elver som garantert kan skape mye gjørme/Myr? Uansett er det ikkje godt å gå der ut med en vindstyrke på 32 og sterk kuling fra nord! Mulig me kommer oss raskere ned til Ogna da!? *ler*

Ellers har det nå skjedd noe her i heimen som aldri før har skjedd…

 

 

 

Aldri før har pakkene kommet under treet før pynten…ei heller har det skjedd i november!! Nå hadde eg sååå liten plass å bevege meg på inne på Hobbyrommet at eg så meg helt nødt…! Det må eg si, eg har alltid vært skeptisk til lys som er montert på et tre, eg ble nok blendet litt av selve treet for akkurat det tenkte eg ikkje på da eg kjøpte det…Men altså! Eg likte det veldig godt! Fint lys og det var mye lys!! Hvilke problem det vil skape den dagen lysene takker for seg aner eg ikkje, gidder ikkje tenke på det…men er glad for å slippe styret med å få alle de 400 lysene på som eg vanligvis må surre rundt! Er du Coop medlem kan dette nå kjøpes til halv pris 🙂 Faktisk syns eg vårt tre her i stua er finere enn det bildet eg ser på nett, det har nok også litt med hvordan man velger å brett ut alle de grenene 🙂 Satser på at all pynt kommer på nå snart…blir nok å starte med den julepynten
i aller nærmeste fremtid!

Selv om den dundrer ned ute må eg ned på posten en tur…

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg