Trenger du enda et Juleteppe? – Gratis Oppskrift

Designet av Breann Mauldin

 

Tror når det skjer…Ja et eg tester ut C2C teknikken?? Har sett de flotteste teppene hekles på denne måten og eg ser sååå mange muligheter! Ser for meg at det er “enkelt” å lage sitt helt eget! I mitt hodet er det vel “bare” å tegne hva man vil på et ruteark og sette heklenåla i arbeid? Ja eg tror det er sånn det foregår 🙂 Teppet over er ikkje av de aller største så da faller det i kategori: “Greit å starte med”. At det er gratis er jo bare en bonus, så kan du kaste deg over et mye størret etter på når teknikken sitter. Pr nå forstår eg at dette er enkelt selv om eg ikkje helt skjønner gangen 🙂 Men, eg skal teste det ut…en dag!

 

 

 

Designet av Breann Mauldin

 

Men altså…som “vanlig” så hekler og strikker amerikanerene i acryl…! Mulig det er en naturlig årsak for dette som eg ikkje vet om, men altså: Skal du legge mye tid og arbeid ned i et teppe så bruk ull…Hva er egentlig vitsen med et acrylteppe? Har aldri, og kommer aldri til å skjønne det…Kan bare snakke for meg selv; Eg tar ikkje på meg et teppe for å pynte meg…No No….eg tar på meg et teppe når eg fryser og vil varme meg. Dessuten vet man jo at i jula tennes mye lys…passer dårlig med acryl til det

 

CHRISTMAS GNOME BLANKET
Bildene over
Gratis Hekleoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Da er det mandag og Halloween! Starter med å si at hvis du har lyst på noe extra fint garn må du sjekke DETTE INNLEGGET, trekker ut 2 heldige i kwell – Etter at ungene har dinget ferdig på døra og eg er tom for snop 🙂

Da eg kom hjem fra bursdag i går var det helt mørkt ute, da fikk eg se det ferdig pynta inngangspartiet “på ekte”…så egentlig veldig lite!! Det der lyset me har på veggen der ut er ikkje til så mye nytte….Tror eg må innom Nille en kjapp tur å bare hente med meg ei lita lyslenke…Gidder ikkje dra ut de der kjempelange som eg bruker i jula, bare en liten til å surre litt rundt gresskara 🙂 Det blir nok bra!

Ellers, ja i går ble eg kåret til Ukas Blogger…Å nei, slettes ikkje Vixen selv om det aldri har vært et mål. Men å lese hva andre skriver kan gjøre veldig godt på en helt vanlig hverdag – Alle trenger det fra tid til annen. Må også få surret meg til å sjekke ang hotell i Bergen…Det er jo neste helg så kanskje på tide å organisere litt…Planlegge liksom…Nå blir det til at eg reiser alene fordi Amira må jobbe likevel, men å ta bussen til Bergen har eg hørt at barn gjør helt alene, så det burde gå fint 🙂 Er det rolig sjø så går det fint, er det meldt en sinnsyk høststorm den helga….Ja da altså….! Krysser fingrene for bra vær og beine veien 🙂

 

 

LAG DEG EN FLOTT
MANDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Gratulerer!! 👏 vel fortjent 🏆
      Leser bare én blogg, og det er din 🥰
      Ha ei fortsatt fin uke, det skal jeg 👋
      Luftklem sendes fra Trøndelag 🙂

    2. Gratulerer med ‘ukas blogger’.Vel fortjent. 💚💚💚🤗🤗🤗🎉🎉🎉

Siste innlegg