Trenger ikke raketter i år!

 

Ungene mine satt å følgte med da eg åpnet denne pakken i går, de var litt spente på hva som var
Til: “Vibbe m/fam” – Fra: Bunny 😀 Eg var også det, men erfaringsmessig så vet eg at han treffer alltid et blink
og da innholdet var avslørt var det: “Wohooo sååå kult”, det var kun Eirik (<—Sv.sønn) som stønnet:
“Du, den middagen trenger du ikkje invitere meg på!” åsså lo me godt! Han er ikkje særlig glad i chili for å si det sånn, men me har begynt (for lenge siden) å trene han opp, det går forøvrig veldig treeegt! *ler* Carolina Reaper har den offesielle tittelen som verdens sterkeste, men i følge Bunny er dette veldig godt – Selvfølgelig i moderate mengder, hvis eg da bare halverer den anbefalte dosen fra Bunny kan jo dette faktisk bli veldig godt! Eg må bare passe på sånn at det ikkje er Dib som styrer den “peppringa” når maten skal lages, han tåler mer enn de fleste
og hadde nok garantert digget Bunny sin Tacosaus! hehe Blir spennende! Men som alltid har jo Bunny også litt omsorg, så en nydelig håndkrem fra Rituals er perfekt og eg er storforbruker av nettopp det! Bruker man hendene til mye, ja så må man faktisk passe extra godt på de 🙂

 

 

 

 

En annen litt sånn nerdegave (Som eg elsker) fikk eg av en annen skjønn person ♥ Eg elsker når personer legger merke til “småting” eg elsker! Altså DETTE ⇑ er meg! I dag skal eg lage meg en Bubble Tea å teste den ut.
I pakken er det nok til å lage seg 3 glass – Spennende!

Pusheen som er i den lille esken er jo en tegneseriekatt som du kan få i og på myyye forskjellig! KULT!
I denne esken er det alt eg trenger til å brodere små Pusheen ♥ Eg er glad i korssting så lenge eg ikkje må blande inn en symaskin, sånn herlig dill som eg liker!

Ellers fikk eg akkurat det eg ønsket meg av alle 3 ungene mine, de hadde lagt seg sammen og eg fikk litt sjokk! Denne gaven dukker nok opp på et senere tidspunkt, eg vil nyte den litt for meg selv først! Ellers har Julenissen sørget for at eg kan fortsette bloggingen og nettlivet mitt noen år til i form av en ny og oppgrader laptop 🙂

 

 

 

 

Da eg var med på Julemessa i november fant eg en perfekt gave til Amira, da eg sa til henne at hun får en extragave kun fra meg som eg hadde kjøpt på Julemessa så hun skeptisk på meg….!

Men altså, dette er den fineste oppbevaringsboksen eg har sett! Det er ei dame som lager de og nå var jo det visittkortet borte (!!), men det er her i Stavanger.

 

 

 


Eg arvet jo bunad m/sølv etter mor mi og den skal Amira få æren av å bruke ♥ Når sølvet legges nypusset/renset i denne boksen så holder det seg fint. Over nyttår skal det leveres inn til rens og bunaden skal inn til en sånn syerske og få bla ny vest slik at Amira kan stråle, forhåpentligvis til neste 17.mai – Mye mulig det er for mye å håpe på, får se hvor travelt hun som syr har det 🙂 Hvis ikkje blir det nok mange andre anledninger fremover.

Av søs fikk eg en gave eg gleder meg til å “ta i bruk”! Me skal på tur! JuHuuu Hvor og når? Tja, trooor kanskje eg skal vente med det til me skal dra! Beskjeden var at først måtte fenalåret spises opp og sååå skal ertersuppa eg koker på det spise og sååå skal me på tur! Gjett om eg gleder meg! Å ja, det er TurSko-Tur! Woop Woop!

 

 

Ellers fikk i grunnen ungene det de ønsket seg, glade og fornøyde:

Som du ser hadde me en avslappende og chill julafte ♥
Akkurat som me liker det 😀

 

 

 


Trooor Dib ble ganske sen i seng(?) De nye gavene måtte monteres opp og settes i bruk, pronto!
Eg sa God Natt kl 02:30 og da var han ennå i sving og styrte på inne hos seg selv 🙂

 

 

 


Bildehilsen fikk eg fra niese m/familie hvor hele gjengen fikk seg “skikkelig” Julepysj og det ser nå ut som den passet perfekt til grandniesa ♥ Så kjekt! De treffer eg igjen 3.juledag da eg skal en tur til søs på dagen,
det blir koselig 🙂

I morgen er det på an igjen med middag sammen med alle ungene. Amira og eg har ordnet til pakkelek i år, me har som oftes spilt brettspill (Det er så sosialt og gøy syns eg) men i år prøver me ut noe nytt 🙂

I dag? Vel, for min del extra rolig og eg skal starte dagen med havregrøt! Kan være greit å få magen på plass...Ellers tenker å slappe av og kose meg på Hobbyrommet – Jepp, akkurat det skal eg!

 

 

 

KOS DEG DU OGSÅ
OG NYT 1.JULEDAG

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg