Tror dette må bli de beste!? – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Nina Ruth

 

Ja eg vet, det har vært mye tøfler i det siste, men disse? Vet jo ikkje om de er de beste, men jaggu ser de skamdigge ut! Ganske enkelt perfekte 🙂 Eg syns at nesten alt det som Nina Ruth har designet ser så mykt
og godt ut, ja sånn skikkelig comfy, ikkje det? Vet i allefall det, skal eg strikke meg noen tøfler
nå snart må det bli disse 🙂

 

 

 

Designet av Nina Ruth

 

Eg har masse PT3 (Rauma Vams) på hylla – Skulle bare hatt noen nøster med Alpaca Bouclé også ♥ Ååå tenk
å kunne fóret hele tøffel med alpakka? Mmm
det hadde vært noe det, men sååå kaldt tror eg faktisk ikkje det blir her at det er nødvendig 🙂 Forresten utrolig flotte tøfler å strikke som gaver!

 

KRØLLEKANT TØFLENE
Bildene over
Str fra 35 til 42
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Nina Ruth

 

Selvfølgelig er det votter i samme stil! Jadda, vil ha disse og eg 🙂 Men, eg har funnet et par votter som allerede har sneket seg høyt opp på lista mi….så eg får se hvem som vinner 🙂

 

KRØLLEKANT VOTTER
Str S-M-L
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Mandag og den eneste sikre planen eg har akkurat nå er å hoppe i dusjen etter på! Livet med krøller er ikkje bare bare, men eg elsker det likevel! Om eg var huldra før når alt håret bestemte å leve som det ville, er det ikkje så mye enklere med krøller som krangler heller haha Ikkje for det, eg trenger ikkje ha så mye system på krøllene, men ei natt på puta kan nesten ta liv av de! Så en dusj er påkrevd i dag for å vekke de til live igjen 🙂 Utover det må eg bare perle videre på det som ligger her på spisebordet, har også planer om flere ekorn og noe granbar! Jadda jadda og nå kan eg jo også si; “Neste uke pynter eg til jul” og da får eg jo enda dårligere tid å perle ferdig! Du husker hva eg sa i mars da eg perlet De Første Julefigurene? November kommer før me aner og her sitter eg da altså….I november og er ennå ikkje ferdigsukk

Men hekkan for noen kjekke måneder eg har hatt med disse perlene!

Vel vel, det er bare å holde ut og ta litt om gangen så kommer eg jo i mål i år også, gjør for så vidt det hvert år selv om det noen dager føles uoppnåelig 🙂 Får starte med en god dusj og en matbit så er eg i gang. Kommer visst nok også en pakke i posten i dag! Hmm den må eg nok få Dib til å hente på vei hjem fra jobb. Jepp, han får ha bilen på jobb hver dag, og det er ene og alene pga corona fordi myndighetene ser helst at man ikkje tar bussen. Eg har heller ikkje sååå mye ute å gjøre, men i morgen henter eg mor mi sin bil og skal ha den ut uka. Må innom en kjapp tur på Europris på onsdag (alle gardiner er 50%!!) torsdag er det jo handling som vanlig
og på fredag skal eg en tur til frisøren 🙂

 

 

LAG DEG EN FIN MANDAG
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. ser bare svart rute på facebook eg også og innlegget som jeg selv la ut ble også svart på facebook ,i morgen er det sikkert ok igjen :=) .Ja du perler du ,jeg maler men i dag ble jeg ferdige så nå blir det ikke mer oppussing her på en stund ,iallefall ikke mer dette året :=) vært på strikkekafe i dag og det var veldig hyggelig ,men nå skal skuldrane senkes resten av kvelden :=)

    2. Desverre svart rute. Hører du koser deg og det skal det gjøres. Nydrlige tøfler og votter. Jeg har tre netter på jobb nå, men titter innom så fort jeg har mulighet.
      Ha en flott kveld.

Siste innlegg