Trump? Konspirasjonsteorier, Gratis Sokker og Sokker på Tilbud!

Designet av Jill Zielinski

 

Bare én ting først: DET ER SNØØØ PÅ TERRASSEN!!! Hvor og i hvilke planer passet liksom det inn?? Hadde det f.eks hatt en effekt på Corona så hadde det nå være en ting, men det er 3.april og da skal det ikkje være snø…Ikkje her i vest, men uansett!! Vår, sol og sommer blir det nok før eller siden så lekre sokker kan me strikke okke som! På trass om ikkje annet! 2 sekunder etter snøstormen skinner sola fra nesten skyfri himmel før det et blunk senere snør igjen! HVA SKJER!?? Syns noen “fanatikere” sa at Klimaet og Miljøet blomster om dagen…? Ja siden “alle” holder seg hjemme…? Det er neeeesten så eg lurer på om NOEN konspirerer mot oss?? Trump??
Han bør i så fall træ ei ragglue nedover ørene…

Æææænywai! SOKKER! Strikk sokker, lekre sokker, ta de på opp i sandalene om du vil for ja, det ER Vår uansett hva andre måtte mene og det ser ut for at påskeliljene og Stemora som eg plantet på søndag kjemper en iherdig kamp, kan de, ja så kan me 🙂 Enjoy de deilige strikkeoppskriftene! ♥

 

FERN
Bildet over
Str XS til Large
25% frem til 6.april

 

 

 

 

 

Designet av Jill Zielinski

 

Som me vet så er ofte det enkleste ikkje bare det billigste, men OGSÅ det lekreste ♥ Forresten?
NÅååå snøøør det noe hinsides igjen….Forbanna Trump! *ler meg skvett ihjel*

 

SUMMER CAMP SOCKS
Str Medium Dame

 

 

 

* * * *

 

OKIDOKI! Uansett vær og andre verdensproblemer så er det fredag og det er dags for å “sprite” seg opp, bli ren og komme seg ut i “krigen”! Eller, man skal ikkje spøke med krig, eg vet så alt for godt hva dvs å sitte og vente på neste bombe! (Det kan du lese om HER om du vil).  At det ennå er ganske mange som hyler, skriker og ikkje har fattet at det BESTE for alle er å holde seg hjemme, er meg en GÅTE? Ja, dette er absolutt en krise for alle og en hver, men man MÅ da kunne tenke lengre enn BARE på seg selv og sitt!?? Tenk å få beskjed at det ENESTE du må gjøre er å sitte hjemme, se på Netflix, strikke, kose deg etter beste evne og drit i alt som skjer “der ute”
og Hold deg frisk! Det er de viktigste oppgavene me har i dag, er det så vanskelig å skjønne?

Anyway, eg må stikke på badet for når eg først skal ut en kjapp tur må eg nesten ta av meg pysjen,
senere blir det både strikkekos og roting med lim og glitter 🙂

 

 

LAG DEG EN HEIDUNDRANDE DAG!
Det er FREDAG!

 

 

 

Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Flotte sokker! Vi hadde snøstorm en halvtimes tid i går vi og. I dag er det sol men kaldt.
      MEN inne i meg skinner sola og jeg går rundt og smiler! Jeg våknet opp etter en liten dupp på sofaen, og der på salongbordet lå det pakke til meg!!
      Nå henger 6 glade kyllinger i en bjørkepinne i kjøkkenvinduet og får meg til å smile hver gang jeg kommer inn på kjøkkenet.
      TUSEN TAKK!!!

      1. Sååå koselig og ikkje minst godt å høre at de kom seg vel frem ♥️

        Akkurat NU skinner sola, men det snør og blåser om en annen, men alt i alt en super fredag 😊

        Kos deg masse du også 😊

Siste innlegg