TUNIKA – Enkel strikkeoppskrift i store størrelser

Designet av Jessica Joknesjö

 

Top/Down med høy hals og raglanøking, blir nesten ikkje enklere enn det nei 😀 “Skjulte” lommer som det denne har er de beste – Egentlig, skikkelig digg hele greia 🙂 Det står “sweater” ja, men det står også:
“Går under rompa og stopper ned på halve låret” – Da er det tunika da 😀

 

 

 

Designet av Jessica Joknesjö

 

Tunika`n er strikket i Järbo Mellanraggi (260 m pr 100 gr) Et godt og akkurat passe tjukt garn som gjør at det er overkommelig å strikke en laaaang genser, eller tunika da 😀 Strikkefastheten er 15 m/ 24 row –
Veldig
overkommelig 😀

 

 

COZY COMFORT SWEATER
Bildene over
Fra 90 cm til 170 cm i overvidde
Svensk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Sånn ja, da var me tilbake på 0 grader, men HEKKAN så kaldt for det er søren ikkje vindstille lenger….Likte meg på -8 med sol eg! Da var det herlig siden det ikkje blåste…Men men…kan ikkje ha finvær for lenge…

Må nemlig UT på hjul en tur i dag, en kjapp tur til Hillevåg og bare en svippas innom Rema…og sååå kommer eg på at sist eg var i bilen lyste bensinlampen…Ikkje sant, da må eg jo fylle bensin også, Å, men det er så kaldt! *ler* Sitter å vurderer OM eg skal ringe tannlegen, føler eg har løst “problemet”, det føles i allefall ut som det…
*ser det an til i morgen*.

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg