Turen går til Ryfylket, uten strøm og dekning

 

Da er eg i grunnen klar, eller…eg har i det minste stått opp om ikkje annet – Er da ikkje verst det 🙂 Sekken er pakket med det mest nødvendige + go`saker of course 🙂 Søs kommer å hente meg ca 10:30 så durer me av gårde for å plukke opp ei til før turen går i retning Hjelmeland. Me skal gå Viglesdalen til ei Turisthytte via deler av Driftavegen 🙂 Selve fotturen tar en ca 4 timer – Det vet eg kommer til å gå fint for det har eg gjort før, i dag blir det sammen med et nytt element: Sekken! Eg har klart å få den ned i 7,7 kg så totalvekta er fortsatt betydelige lavere enn hva kun meg selv veide i januar – Derfor vil eg tro det blir problemfritt! Lov å håpe! Ved første veien var sekken 9,7 kg, det var da eg fant ut at koseklær kan også brukes til å sove i, ergo forsvant pysjen ut, dristet meg også til å legge igjen det lang ullsettet…!! Har nok klær til å ikkje fryse om det skulle bli frost…*ler*…det er meldt 21 grader så eg satser på det går fint, har med kortermet ull 🙂 Hadde tatt opp i 2 Noccobokser, men satte en tilbake i kjøleskapet. Litt her og litt der så ble eg kvitt 2 kg 🙂 NICE!

Hytta me skal på er stor og så og si ny, den har utedass, uten strøm og vann så dette blir spennende! Hodelykt er pakket og morgenbadet blir nok tatt i bekken vil eg tro – Går så fint atte! Er man på tur så er man på tur og hvis alle stinker akkurat like mye går det så fint atte *ler* Eg gleder meg og dette blir digg! Satser på å ta masse bilder (Har m powerbank så skal slettes ikkje være uten strøm!!)

Nå skal eg få i meg en noen lunne solid frokost og kle meg så snakkes med i morgen kveld 🙂

 

 

 

NYT DAGEN!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

6 kommentarer

Siste innlegg