Tusen og 1 Rørepinne…Tusen og 2…

 

Som eg nevnte i morges måtte eg jo le når eg oppdager hvor stor pakke med rørepinner eg hadde bestilt….det oppdaget eg først når pakken poppet opp i Postapp`n hehe 1,3 kilo og eska som eg hentet på posten var typ 30 X 40 cm. Det eg er spent på nå er hvordan pinnene her i huset blir brukt?? Da eg forlot heimen i formiddag lå det ikkje mindre enn 7 teskjeer i rundt vasken som et resultat av å “Røre i kaffe/te” siste døgnet *ler* 

 

 

 

 

Vil trooo me har rørepinner ei stund i allefall. Eska inneholder 1000 stk. Eg kjøpt de fra Staples og en av grunnen for at eg ikkje fikk det med meg var at eg tenkte: “Å ja, men det var en fin pris” klikk-klikk ferdig 😀 Tenkte jo ikkje på at Staples selger mye av varene sine i stort fordi de selger til firma etc – Elsker forøvrig den sjappa der ♥
Når eg nå sjekker rørepinnene
HER INNE ser eg jo hvorfor eg endte opp med den pakken; det var de eneste som var litt lange, eg bruker en del høye kaffiglass.

En annen ting eg kan tipse om i samme slengen er disse lynlåsposene! Eg kjøpte en del fra eBay i fjor sommer, for det første tok det en evighet før de kom og for det andre var de i en tynn og elendig kvalitet. Ble da tipset om posene på Staples. De har i mange størrelser og ikkje minst er de billige og mange i pakkene 😀

 

 

 

 

Måtte jo bare svinge innom Nille å kikke litt når eg var ute. Fant meg 2 kopper eg likte, extra kjekt når det er 30% – Fine var de også 🙂 På den andre står det: “Bak skyene er himmelen alltid blå”. Eg kjøpte meg også en pakke med hvite Kronelys (Det var 3 pakker for 2, men eg kjøpte kun 1) Den betalte eg 129 kr for som er vanlig pris, for 20 lys. Sitter nå å scroller litt på Ikea, der har de 50 Kronelys til 129 kr…! Da spør eg: Har du erfaring med begge og kan fortelle meg om den ene er bedre enn den andre? Mitt neste prosjekt er nemlig å rydde tømme den store skjenken i stua og stæsje litt opp i skuffene av ting me bruker i steden for masse RÆL som bare ligger der…fordi.…!

Eg har i grunnen i alle år sverget til Nillelys, men ja,
eg syns de begynner å blir dyre nå….

 

 

 

 

Ellers er det en mulighet for at eg blir sittende her å kjede meg litt i kwell….
er litt sliten, sånn go`sliten:

 

 

 

 

Har nemligen vært hos mor mi i flere timer i dag. Var jo på Princess å kjøpte Hotellpute og nytt sengetøy for henne på fredag og i dag ribbet eg soverommet hennes. Vasket, luftet og støvsuget+skiftet på senga. (Kan legge til at hun har vegg til vegg teppe….). Er ganske sikker på at det er ei som gleder seg til å legge seg i kwell ♥ Ååå eg vet bare hva eg selv føler når senga står ren og fresh å venter på meg om kwellen – Nydelig!

Så tja, nå sitter eg å teller på fingrene OM eg skal inn i stua å TØMME skjenken, vaske den og så shoppe lys
i morgen, eller….om eg bare skal sitte her å drodle…!? DESSUTEN trooor eg at eg mistet Visakortet mitt på Nille
i dag…Eg betalte med kontanter, men lommene i kortholderene er så slappe at eg mistenker at det skled ut…
Ligger ikkje i noen av lommene eller noe….Å EG GIDDE IKKJE!! Har prøvd å ringe til Nille,
men det er jo håpløst….Jajaja eg får sjå….

Skal uansett drikke ferdig koppen med KaffeMocca så får eg se
hva eg gidder å sette i gang med 🙂

 

 

LAG DEG EN
GOD KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer

Siste innlegg