UGLER – Er ålreite dyr – Strikkeoppskrift

Designet av Martin Storey

 

Dette har me snakket om mange ganger; Ugler ER hot, ja nesten uansett når og hvor, alt etande som ei potet! Fasinerende og flott i naturen og kledelige/koselig i interiør – Ikkje det? Dessuten påpeker eg stadig at høsten er tiden for å fylle sofaen med deilige tekstiler så da passer det genialt med ei Uglepute, eller 3 🙂

 

 

 

Designet av Martin Storey

 

For mange år siden strikket eg et Ugleteppe av Pinneguri...Eller, det ble aldri ferdig da, men fy så fint det kunne blitt (Tror det ligger innerst/underst på boden…) Så hvis du kun strikker etter norske oppskrifter er jo det teppe et alternativ om du ønsker ugler i sofakroken 🙂 Ellers har jo også Martin Storey ei festlig Ugleveske,
passer fint til strikketøyet.

 

OWLS CUSHION
Bildene over
Str ca 40 cm X 40 cm
Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Tror ikkje eg skal legge opp til noen ugler i nærmeste fremtid, har 2 aktive strikketøy som trenger litt fokus nå! Bla en lekker Still Light som hadde vært kjekk nå utover høsten! MÅTTE den bare bli ferdig snart.…Er nesten ferdig med alle lommeøkingene så da er det egentlig kun ermene igjen! Krysser fingrene! Sånn ellers er det en skikkelig våt fredag og hele helga skal bli våt, våt og våt – Det skal plaske ned! Heldigvis får eg faktisk ei ny regnbukse i posten i dag!! Egentlig er det ingen regnbukser som er 100% vanntette utenom oljebukse, men eg ville ha en med 2-veis glidelås som er greit å kunne ta på seg underveis så da satser eg at en vannsøyle på 20.000 holder tett! Ramlet rett opp i et tilbud hos Bergans så da slo eg til! Herlig å spare hele 1200 kr, tenker eg!

Ellers er det fortsatt litt igjen av småting eg la ut for salg, tror ikkje det kommer flere av disse med det første, men eg skal lage flere 🙂 Uansett, det blir en kjapp handlerunde i dag, muligens eg gidder gjøre litt hjemme…??
Føler meg fortsatt pjusk, men betydelig bedre etter siste runde med Covid! Tror hvor eg plukket opp dette viruset denne gangen!? Ute i skauen, eller?? HÅPER eg kommer meg på en tur i helga,
det kribler i beina og det er alltid et godt tegn!

 

 

 

LAG DEG EN FIN FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg