Den blir helt perfekt!

 

Det går skikkelig unna med det stripete prosjektet mitt, stripene flyr av sted og eg er ikkje lei! *bank i bordet* – dette må på ingen måte bli et “Prosjekt Skrot!” Garnet; Jamieson&Smith er fortsatt akkurat like nydelig å strikke med, ja om ikkje ennå bedre! Går som en drøm og det blir slettes ikkje det
siste strikkeprosjektet mitt i dette garnet!

 

 

 

 

Alle raglanøkingene er i boks og eg konstanterer at eg strikker i samme størrelse som eg gjorde på min første Still Light i 2010. Medium 🙂 Det er litt nice da! Fikk prøvd den på i går før eg la meg og eg gleder meg til den er ferdig – Blir nok en favoritt!

 

 

 

Elsker fargene så dette kunne ikkje blitt bedre, eneste eg angrer på er at eg ikkje plukket med meg
flere grå nøster, krysser fingrene for at eg kommer i mål med de eg har!

 

 

 

Eneste eg i grunnen sitter å stusser på er: Eg mener at på et tidspunkt skal man flytte startpunktet fra midt bak
i ryggen til venstre side…Nå har eg gått gjennom oppskriften med lupe flere ganger, mulig eg har sett meg blind, men eg finner det ikkje!?! Kanskje det var på et annet prosjekt? Husker du?
Skal man flytte startpunktet på Still Light?

Nå ser det der i mot ut for at eg må teste noe annet enn å fortsette på Still Light i dag! I går sjekket eg opp bestillingen min fra Strikkemekka…Den skulle bli levert med HeltHjem natt til tirsdag….Følte det var en evighet til! Er jo spent på fargene vettu...Nå i morges kom det en oppdatering og eg kan hente den på posten i dag! NICE!! Krysser fingrene for at eg får “feeeelingen” med de fargene, er litt rart det der, fargene kan være kloss opp mot den man ser for seg, men når det er 100% riktig, ja da kjenner eg på gleden heeelt ned i lilletåa!
Woop Woop! Så nå håper eg!

Det en funderer på nå er om eg skal snøre på meg turskoene, ta på sekken og gå til Posten! Kjenner jo som vanlig at det var HELT idiotisk å spise Sørlands Chips i går kvelde og det på toppen av ertersuppa…gi meg styrke…Utilregnelig i gjerningsøyeblikket, Ahaa, det er jo så godt…helt til dagen der på…sukk

 

 

 

LAG DEN EN MORSOM LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. dette blir en nydelig genser ,og ja fargene er skikkelig fine sammen ,kos deg på tur og en kan angre litt på chipsen ,men det som er spist er spist så begynner en med friskt mot videre

Siste innlegg