Ut på Tur 4: Klarte helt selv!

 

Hadde i grunnen bestemt meg i går kwell at eg skulle ut på tur i dag…Men du vet når du våkner og det faktisk er for kaldt til å skli ut av dynene?? Sånn var det i dag, eg klikket av alarmen 08:30 og ble vekket av Ali halv 11…..IKKJE SANT!?!? Sånn ødelegger dagene mine og ikkje minst planene!
Har eg noe eg skal gjøre vil eg helst ha det gjort før lunsj!

Tok meg en kopp kaffi og surmulte ei stund i go`stolen i stua….når eg var ferdig å scrolle på pc`n gikk eg bare rett på badet og tok på ull og turbukse, eg skulle nå i det minste kjøre å kjøpe friske blomster til graven, det er da noe 🙂

 

 

 

 

Kjørte altså da ned til kirkegården, veien fra oss og ned dit er en sånn kjedelig vei å gå…Trafikkert og bråkete! Kunne konstantere at både tulipaner og roser var veldig fine tross alt….Alt var som glass m/frostroser! Men, når eg først hadde kommet meg dit kunne eg jo bare gi den opprinnelige planen et forsøk:
Å gå ut til Melingsholmen og tilbake 🙂 Som sagt så gjort! YES!!

 

 

 

 

Se det du! *STOLT* Helt utan at noen hentet meg og dro meg ut på tur, kun meg selv og dørstokkmila! Det var en iskald tur, friskt og godt! Sola forsvant og det skyet til + at jo lenger ut til havet eg kom jo mer blåste det.
Eg var godt kledd så eg frøs ikkje.

 

 

 

 

Rett frem ligger Flatholmen, den føler eg kommer med
på alle bilder man tar i Tananger!

 

 

 

 

Melingsholmen er der ute, ytters til venstre i bildet 🙂 Der snudde eg, gikk tilbake, svingte innom Mestergrønn
og kjøpte med meg 3 rosebuketter før eg sprintet opp til kirkegården igjen 🙂

 

 

 

 

Jammen godt eg hadde et par flasker med
varmt vann som lå i bilen å ventet.

 

 

 

 

Sånn! Fargerikt, vårlig og veldig fint. Rosebuketter som dette kjøpte både storesøs og eg for henne til hver helg ♥ Prøvde å nappe litt i lyngen for å se om det var mulighet for å snart plante noe nytt, meeen…..
det var bånnfrøse kan du si 🙂  Nå er det i allefall fint minst 1 uke til 🙂

Nå har eg hatt meg en lang og varm dusj, fått på meg koseklær og klar for en fin lørdag. Det må du også ha,
en fin lørdag altså! Ahaa eg er så stolt av meg selv! Woop Woop!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. Er så imponert over deg jeg Vibbedille.
      All grunn til å være stolt.
      Den dørstokkmila er ikke så god og komme over.
      Men du greier det. 👍🏼👏🏼👏🏼

    2. Så flink du er, all grunn til å være stolt av deg selv 😉. Prøvde meg på en skitur, men frøs så inni hamperusken❄️. Turen ble kort, – 18,5 da jeg kom tilbake til bilen. Liiiiten tur på bena i morgen, truuuur jeg. God lørdagskveld til deg og dine. Det er veldig hyggelig å få følge deg og bloggen din. 💖Birgitte

    3. Flink jente 🙂 Helt av deg selv. Jeg var oppe tidlig og kom meg på trening kl 08:30. Også flink jente. For jeg hadde jo aldri trent før, før jeg begynte i august-september. Nå er det fast. OG så gikk jeg en tur langs Akerselva i bitende kulde. 5, 5 km det også 😀 Jeg blir glad når jeg ser hvor fint du har pyntet på graven. Vi kjøpte også roser til mamma fast når vi kom på besøk hjemme. Hun elsket det. Og det ble mer og mer jo eldre hun ble at vi kjøpte. For å hedre henne litt liksom 🙂 Jeg kjøper også det til graven innimellom 🙂

    4. Høres ut som en herlig og frisk tur 🤗 Å gå alene er faktisk helt Ok av og til. Bare å gå og være i “bobla” si og løse “verdensproblemer” 😅
      selv har jeg farta rundt hele dagen på diverse handlerier sammen med min mor. Har landa i go’stolen og tenker å bli her med strikketøyet resten av kvelden 🤩 Ha en fin kveld videre 🌹🤗

    5. små steg kvar dag tenker no eg da 😉
      Og de frosne tulipanene var jo litt stilige da

      Ha ein fine dag – monika

Siste innlegg