Ut På Tur: Egentlig bare en haug med trær…!

 

Dette treet her….Flott, ja det er nesten blitt ikonisk! Må alltid ta bilde når me går forbi, neste gang blir nok ikkje før til høsten. Turgruppa som går fra Byhaugen tar nå ferie frem til slutten av august. Jammen glad eg har flere turvenner + eg liker å gå alene så turer blir det uansett 🙂

 

 

 

 

Ganske flott altså…I dag var ALLE hestene ute på beita og me joinet dem over marka. Spennende! Dette er en liten ponny, hadde så lyst å klappen den, men tenkte eg ikkje burde forstyrre midt i maten *ler* Sååå søt!

 

 

 

 

En del av turen gikk i ganske tett skog og ikkje minst bratte skråninger!

 

 

 

 

Ellers er et enkelt å gå rundt Store Stokkavann, det er sti som dette.
Me gikk ikkje rundt det store, men ellers hit og dit + opp og ned.

 

 

 

 

Hele turgjengen!
Mange flotte folk her 🙂

 

 

 


Vanligvis ligger disse turene på 3-4 km i et ganske labert tempo, i dag var det flere som ikkje var med ergo satte me opp tempoet og overtalte turlederen til en lengre tur – “Siden det er siste tur før sommerferien”.

Vel hjemme tok eg et raid ute på terrassen, nå gror det over! Måtte klippe og plukke bort vissent 🙂 Etter på var det en herlig dusj + litt mat. Mmm et deilig knekkebrød med pålegg, pesto og ost + masse grønt snack fra kjøleskapet. Nå blir det litt avkobling her på Hobbyrommet før eg skal ned på Strikkekafeén på Losen 🙂 Sååå når eg kommer hjem igjen skal eg lage nye TikTok Is bare på den riktige måte! Kommer snart her på bloggen...

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg