Ut På Tur: “Er det mulig å gå seg vill rundt et vann!??”

 

Skulle jo tro at det å gå rundt et vann var mulig uten å gå seg vill!? Ikkje sant…! Vel…eg har bevist at det ER mulig, på et tidspunkt måtte eg faktisk ta opp GPS`s for å se hvor me var…Eg kan aldri bli en turleder, det er sikkert og visst – Det måtte vært kun om eg hadde med telt sånn i tilfelle!

Eg gikk rundt Store Stokkavann med storesøs for et par måneder siden og det var jo plankekjøring og eg følgte bare etter når hun sa “Nå går me bort her osv”….Vel, i dag var det eg som liksom kjente veien best…Gikk sammen med Ine (Venninne) som om mulig har mer fraværende stedsans enn meg…hehe…me kom til et Y-kryss og eg kjente meg kun igjen til venstre så da gikk me der…Etter hvert havnet me inn i ganske tett skog og me kunne se vannet langt der nede….Akkurat dette kunne eg ikkje huske. Tror problemet er at me går mye i området der med Byhaugkafeén…mulig eg roter med veiene. Anyway, til slutt kom me tilbake der hvor me gikk feil og da var det kun en annen vei å velge: Den rette! *Ler og rister på hodet*

 

 


Du ser tydelig hvor me gikk feil…litt før 3 km merket….At det er mulig liksom…Uansett, koselig tur og den mila var unna gjort på et blunk følte eg, skravla gikk i ett og da er man plutselig rundt det der vannet…ute å ha tatt en eneste bilde haha Fikk tatt et på slutten da 🙂 I morgen er Ine og eg klar for tur igjen; Da blir det Hellestø – Sele, beste turen syns eg! Storesøs er på fjelltur i sør England så da er det godt å ha mer enn 1 turvenn 🙂

 

 

 

 

Tror du jaggu ikkje me hadde et gammel skostativ i garasjen! Kom på det i går for nå var ei lei av at alle turskoa sto opp på eskene sine her på Hobbyrommet! Tar mye plass da. Er ikkje snakk om at disse skal stå i gangen!
Der ut blir det fort kaos og det er aldri godt å si hvor de havner – Godt (Dyrt!) utstyr skal tas vare på så nå har eg skohylle under skrivebordet, jadda sånn måtte det blir. Hvis Ali byttet rom en dag så er jo hans kontor den ytterste boden med utgang ut, da vil det blir en grovinngang hvor me kan ha en type garderobe sånn at det
blir plass til alt av sko og jakker 🙂 Kanskje en dag….

Men nå? Vel nå skal eg male litt, vet ikkje med deg?
Til slutt: Beklager at de Fiskesokkene eg la ut i morges ikkje lenger gratis…de var gratis når eg blogget
og det sto ingenting om limited time liksom…

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg