Latterlige Fiskesokker

Designet av Emma Bermudez

 

Noen oppskrifter havner ofte under favoritter, bare fordi…⇑ Altså! Dette er sokkene som absolutt ikkje funker i sko, muligens det går greit i et par støvler, men et skikkeliget festlig tilskudd til sokkeskuffa 🙂 Bortsett fra dette er det jo noen lekre sokker, ikkje bare noe jalla-jalla! Flott arbeid og et kreativt design som
i det rette “laget” er en stor vinner 🙂

 

 

 

Designet av Emma Bermudez

 

Sokkene er strikket i tynt sokkegarn, i dette tilfellet er det Dette garnet fra Knit Picks – KP har sååå mye garn eg har lyst å prøve!! Kanskje eg er nødt for å ta meg en tur til “uniten”?? Eller, det hadde holdt med en venn “der borte”…sukk…Niesen min skal snart over, men eg kan jo ikkje fylle opp kofferten hennes med garn *ler*

 

BUBBLES
Bildene over
2 størrelser

 

 

 

 

 

 

NATTINATTI

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

7 kommentarer
      1. Det er sååå typisk! Denb var gratis for noen timer siden….De burde merket den tydeligere med tidsrommet for gratis, jaja det var likevel en billig oppskrift 🙂

      1. Eg ser dette nå, den var gratis i morges…Vel vel, den var heldigvis ikkje så dyr, men likevel litt irriterende siden eg la den ut her 🙂

    1. Kule sokker uansett om mønsteret koster noen kroner😄 Strikkefisker synes jeg er greit om de har enten forskjellig farge på ringene eller perla mellom ringene. Evt ei lita perle på hver ring med forskjellige farger. Jeg tuller ofte med at jeg plutselig tar i feil ring slik at jeg skifter retning🥴 Lettere å holde styr på det når det er farger🙂

    2. jeg ville gjerne kjøpt oppskriften på fiskesokkene men finner ikke ut hvordan

Siste innlegg