Ut På Tur: Flott rundtur!

 

Det var ikkje snakk om noe annet enn at det måtte bli tur i dag! Kunne som nevnt tenkt meg å gått Vigdelneset
i dag, men siden det var meldt mye vind fra nordvest droppet me det. Den turen går på berg, krever litt klyving
og ikkje minst trippe rundt på steiner, kan være dårlig kombo med mye vind. Har jo aldri gått der før så da var det bedre å velge noe annet i dag. Sendte melding til Ine om hun var klart for en ettermiddagstur og der er det sjeldent nei. Me møttes kl 16:30 og la i vei rundt Store Stokkavann. Egentlig litt kjedelig å gå rundt et vann når man har gjort det noen ganger, men et flott alternativ når man går sammen og skravla surrer. SWOSJ så var me rundt
og jaggu ble det ny tidsrekord i dag – Det er gøy! La det være sagt: Me (og eg) konkurrerer kun med oss selv 🙂 Ikkje mindre stas av den grunn!

 

 

 

 

Allerede etter noen hundre meter måtte me stoppe på broa! Eg hadde en pose med havregryn og solsikkekjerner med og det ble et heftig måltid! Endene var mer under enn over vann – Så gøy!

 

 

 

 

Akkurat dette stedet her er like nedenfor barndomshjemmet mitt så her har eg vært mye. Både sommer og vinter. Den gang da eg var liten kunne me alltid gå på ski og skøyter på stokkavannet 🙂 Det er ikkje lenger en selvfølge

 

 

 

 

Ei skikkelig perle!

 

 

 

 

Golfbanen, altså den plenen der….!
Er sikker på at den blir klippet med neglesaks!!

 

 

 

 

Flott og absolutt en tur eg kan anbefale! I dag når det likevel blåste mye var det helt perfekt, i skogområdene var det faktisk ganske så luftig og me var tynt kledde og i short – Deilig sommervær 🙂

Planen nå er å surre her på Hobbyrommet 🙂 La ut noen Sommer Armbånd før eg dro på tur, noen er solgt,
men det er fortsatt noen igjen Sjekk ut—-> HER!

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg