Ut På Tur: GPS på villstyr!

 

Selv om formen egentlig var elendig i morges og eg var varm av feber kom eg meg ut,
hadde jo stått opp grytidlig og kjipt å kaste bort det! *ler* Følte meg rimelig ko-ko.

Kom meg til Byhaug Kafeén og eg hadde ikkje gått så langt før eg kjente at kroppen egentlig streiket litt….
Jaja, det var godt med litt kald luft.

 

 

 

 

Nede ved Stokkavannet er det noen enorme grantrær, ikkje er de bare ekstremt høye, men stammene er utrolig tjukke! Husker disse trærene var ganske så majestetiske da eg var liten også
og det begynner jo å bli noen år siden…kan du si

 

 

 

 

Ikkje la deg lure av grønne tuster og barmark…det var ganske kaldt! 1 grad og det var is på både Store – og Lille Stokkavann. Selvfølgelig, akkurat i dag gikk me den “verste” løypa hjem…Dvs halvparten av turen gikk ganske greit rett opp….Zikk-Zakk i skråninger i sørpe mellom trærene…Det var tungt i dag! Vanligvis går denne ruta ganske så greit, men sikkert ikkje det lureste å gå så pass tungt med feber. Vel vel, eg kom meg opp i bra tempo, men eg droppet suppa etter turen – Det som er så koselig! Tenkte at HVIS eg brygget på noe trengte eg ikkje sitte der med så mange godt voksne å risikere å smitte hele gjengen.

Vel hjemme var eg helt ferdig! Tok meg en dusj, på med litt varme koseklær før eg tok svalestup og flatet ut på sofaen og våknet ikkje før nærmere kl 18…Føler meg ikkje så kokt nå,
så kanskje det bare var et blass av noe ruske?

 

 

 

 

Vet ikkje hva som skjedde med den der TurApp`n i dag for eg har ikkje gått 12 km!?! Ruta stemmer,
men siden klokka også registrerer har me gått ca 6 km (8200 skritt)

 

 

 

 

Har akkurat fått i meg en skål med hot linsesuppe og nå tenker eg å ta noen rolige timer her på Hobbyrommet før eg garantert kommer meg tidlig i seng. Satser på en bra morgendag 🙂

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg